Gå til innhold

Hotell i London

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale et fint og rimelig hotell i London. Vi skal på konsert i O2, så kanskje på den siden av byen? 

Er jo et mylder av overnattingssteder, men så mange som får dårlig omtale på nettstedene? 

Anonymkode: d5965...03d

Skrevet

På generelt grunnlag er hotellene svindyre i London for tiden. Sjekket nettopp en langhelg senere i år og de prisene er helt hinsides. Selv fikk jeg kun opp hostels innen min prisklasse som er opp til 8000,- for 3 netter.

Bayswater er i utgangspunket et rimelig området. Håper du finner et fint hotell for deres opphold :)

Anonymkode: ec34d...427

Skrevet

Vi bor alltid på St.Giles midt i sentrum, det er relativt rimelig. Ellers er jo Travelodge-hotellene OK og rimelige (ingen luksus, men greie bygg) og finnes mange steder i London.

Anonymkode: 8e1c9...495

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Noen som kan anbefale et fint og rimelig hotell i London. Vi skal på konsert i O2, så kanskje på den siden av byen? 

Er jo et mylder av overnattingssteder, men så mange som får dårlig omtale på nettstedene? 

Ibis Styles London Excel

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det hele handler om flaks. Om du finner et billig hotell i London som er bra ? Bare flaks, neste gang kan det være mye dyrere. Uansett se på det som et sted der du skal overnatte og ikke tilbringe mye tid. Ta gjerne det et billig hotell da, og lev med en elendig seng og trangt rom. London har ikke gode hoteller om du ikke sikter på 5 stjerner da, og prisen blir deretter. Jeg tar et billig hotell og lever med det, og der tilbringer jeg de timene jeg skal sove. Og hvilket hotell det er varierer fra gang til gang. Luksus kan jeg ikke kalle det for.

• Liker 1
Skrevet
kaledonia skrev (6 minutter siden):

Kensington er ikke i nærheten av The O2 Arena !

Greenwich, Excel ja visst.

Betyr det noe egentlig ?  For pokker de har undergrunnen bruk den! Eller tog, finn hotell uavhengig av dette eller betal flesk for det motsatte. Helt latterlig valg mener jeg i så fall.

Skrevet
Antiviruset skrev (30 minutter siden):

Betyr det noe egentlig ?  For pokker de har undergrunnen bruk den! Eller tog, finn hotell uavhengig av dette eller betal flesk for det motsatte. Helt latterlig valg mener jeg i så fall.

Bortsett fra at giga arrangement gjør at det blir vanskelig å reise kollektivt?..

Anonymkode: 308be...04c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bortsett fra at giga arrangement gjør at det blir vanskelig å reise kollektivt?..

Nei, da setter du av tid i forkant og etterkant der du avventer litt og så tar du kollektivt. Har du mer penger en tid så gjør det motsatte. Alt handler om å prioritere. Undergrunnen tar virkelig unna, og venter du litt etter at et arrangement er over så er også køene over. Det samme før arrangementet. Reis litt tidligere og det problemet er løst.

• Liker 2
Skrevet
kaledonia skrev (1 time siden):

Kensington er ikke i nærheten av The O2 Arena !

Greenwich, Excel ja visst.

Ok, innrømmer at jeg ikke tok hensyn til det når jeg postet i farta. Erfaringen er at transport i London er enkelt. 

Anonymkode: 3a8e1...a0d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, innrømmer at jeg ikke tok hensyn til det når jeg postet i farta. Erfaringen er at transport i London er enkelt. 

32 min med tuben er vel innafor? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg har vært på flere store arrangement i London og har klart meg helt fint med kollektivt til og fra hotellet

Anonymkode: 16783...274

Skrevet

Takk for engasjement 👍, jeg leter videre. Må sjekke opp i det med kø på kollektivtransport etter konserter, det hadde jeg ikke tenkt på. Håper det er som noen sier her, ikke langvarig. 

Ts

Skrevet

Park Plaza-hoteller, vi foretrekker Waterloo. Men billig er det ikke. Vær obs på at billige hoteller i London kan være helt skrekkelige. Verre enn du egentlig kan forestille deg (jepp, har prøvd, og det var ikke engang veldig billig). Så London (og New York) er en by hvor jeg rett og slett prioriterer å bruke penger på overnatting, siden jeg ikke vil bo i et hull (bokstavelig talt!). 

Anonymkode: eb46c...37e

Skrevet
On 8/29/2022 at 7:51 PM, AnonymBruker said:

Til vanlig, ja, men nå er det hyppige transportstreiker. 

Anonymkode: 23834...e03

Skrevet

Jeg bodde på Strand Palace sist det er ved Covent Garden og rett ved Themsen. Der bor du midt i smørøyet og kan ta båt opp Themsen til O2 eller tuben. Jeg ville ikke bodd i Greenwich hvis jeg skulle til London men det er jo meg. Når dere skal hjem fra konserten kan dere også ta en taxi, det koster noen hundrelapper men går kanskje greit.

Skrevet

St Giles, veldig god beliggenhet og grei standard

Anonymkode: deaa7...9a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...