AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #1 Skrevet 29. august 2022 Jeg har målt temp i ca. 6 mnd nå, og skulle begynne å prøve nå i juli. Syklus har vært helt normal frem til nå, med varighet på 26-30 dager. Denne mnd har tempen derimot vært helt rar. Trodde først jeg hadde EL rundt CD 13 (fikk det som så ut som en positiv test + temp-dropp). Men så begynte tempen å gå oppover igjen, før den gikk ned igjen. Ergo ingen EL? Deretter gikk tempen ned igjen rundt CD 19-20, og jeg fikk positiv test igjen. Følte også på tydelige EL-smerter, og tenkte at EL var i gang. Problemet er bare at temperaturen aldri gikk opp igjen. Nå er jeg på CD 25. Hva skjer? Anonymkode: 0173e...251
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Ser ingen eggløsning her dessverre vet ikke hva som skjer, virker som kroppen din prøver på å få el? Anonymkode: e1ebc...ecd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Virker nesten som at kroppen prøver å få til eggløsning men at egget ikke slipper? Kan være at du ikke at noen egg som er modne nok enda.. så frustrerende, håper det blir noe snart 🤞🏽 Anonymkode: aea03...1f9
Laura80 Skrevet 10. september 2022 #4 Skrevet 10. september 2022 Virker som du har krøll med hormon balansen (denne gang), ser ikke ut som du har hatt el desverre. Men el kan komme, da jeg ble gravid med første hadde jeg eggløsning cd 33!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå