pudding Skrevet 29. august 2022 #1 Del Skrevet 29. august 2022 Vurderer å anskaffe meg en romaskin. Er det bra trening? Opplever du at det gir resultat? (Hvor på kroppen?) Noen som kan anbefale merke/modell? Helst ikke altfor dyr, ev vurderer jeg å kjøpe brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Del Skrevet 29. august 2022 Romaskin krever en del teknikk for at du skal få godt utbytte. Ville kjøpt en brukt, og prøvd det for å se om det var noe for deg. Anonymkode: 210e2...294 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pudding Skrevet 29. august 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 29. august 2022 Er det vanskelig å få til denne teknikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Del Skrevet 29. august 2022 Av alle de jeg har sett på romaskin på treningssenteret der jeg trener, er det ca 0 som har hatt god teknikk. Unntatt meg, da 😁 Jeg synes det er enklere å holde på lenge med tredemølle eller spinningsykkel, men romaskinen gir utrolig bra trening når det gjøres riktig. Det er Concept2 du må ha, og instruksjonsvideoer ligger på YouTube! Anonymkode: c0e8c...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 31. august 2022 #5 Del Skrevet 31. august 2022 Romaskin er utrolig bra trening. Du får både styrke og kondisjon samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå