Gå til innhold

Liten bil med automat, ikke el-bil, som er litt rask - finnes det?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du må bare komme med dine anbefalinger - la meg komme med mine. Førstesiden er fylt med ulike råd av alle slags bilmerker.

Jeg har venner med et livslangt forhold til Audi og det er helt greit. De kommer fra enda en 20000 kr service, vi ler litt av det, og er ferdig med det.

Du klarer ikke en gang å skrive "Hyundai" rett, og jeg aner ikke hva det er med meg som provoserer deg såpass. Men med min erfaringsbakgrunn og min kunnskap anbefaler jeg det som jeg synes er gode valg. Så får du anbefale dine. Det er plass for ulike meninger her.

Anonymkode: d7ce2...240

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cut the Crap. TS trenger gode råd, ikke to som krangler🤣

Anonymkode: a0665...f05

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Cut the Crap. TS trenger gode råd, ikke to som krangler🤣

Anonymkode: a0665...f05

Strengt tatt, selv om det er en krangel, så er det fortsatt «bil» involvert, og gir meg litt å gå etter 😄

Jeg vil si at vi er mange som har sterke følelser om biler. Meg inkludert. Jeg er ganske påvirket av to foreldre som alltid har sagt at asiatiske biler er bra, tysk er greit nok, fransk er ikke noe man kjøper 😅😂 de andre snakker man ikke om. Dog har de innrømmet at biler har endret seg, og i dag er det meste bra, og at man finner mandagsbiler i alle merker. De hadde en Toyota som var innom verkstedet konstant. 

Men jeg går inn i denne tråden med åpent sinn om å prøve å få gode tips til biler som kan være noe for meg 😄

Anonymkode: b1748...51e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Strengt tatt, selv om det er en krangel, så er det fortsatt «bil» involvert, og gir meg litt å gå etter 😄

Jeg vil si at vi er mange som har sterke følelser om biler. Meg inkludert. Jeg er ganske påvirket av to foreldre som alltid har sagt at asiatiske biler er bra, tysk er greit nok, fransk er ikke noe man kjøper 😅😂 de andre snakker man ikke om. Dog har de innrømmet at biler har endret seg, og i dag er det meste bra, og at man finner mandagsbiler i alle merker. De hadde en Toyota som var innom verkstedet konstant. 

Men jeg går inn i denne tråden med åpent sinn om å prøve å få gode tips til biler som kan være noe for meg 😄

Anonymkode: b1748...51e

Enig, de allerfleste biler er veldig bra. Aller enklest er det med elbil, det er oftest knapt noe som kan gå i stykker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du må bare komme med dine anbefalinger - la meg komme med mine. Førstesiden er fylt med ulike råd av alle slags bilmerker.

Jeg har venner med et livslangt forhold til Audi og det er helt greit. De kommer fra enda en 20000 kr service, vi ler litt av det, og er ferdig med det.

Du klarer ikke en gang å skrive "Hyundai" rett, og jeg aner ikke hva det er med meg som provoserer deg såpass. Men med min erfaringsbakgrunn og min kunnskap anbefaler jeg det som jeg synes er gode valg. Så får du anbefale dine. Det er plass for ulike meninger her.

Ikke meg du siterer, men Huyndai er harry! Blodharry gubbebil! 

Anonymkode: 94ae9...824

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitenmamma skrev (På 29.8.2022 den 7.37):

Hva med Polo? Min hadde ganske raskt akselerasjon. 

Seat Ibiza har 116 hk, samme teknologi som Polo,og er grisebillig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...