Gå til innhold

Plutselig støl i hele magen uten forklaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp med det i går morgesog det var like gale i dag (på nattevakt nå). Kjennes ut som jeg har tatt minst 100 sit-ups og overtrent hver bidige muskel i magen. Både over, nedre og sidene. Jeg har derimot verken trent, hatt sex eller noe annet spesielt anstrengende siste uken. Kan faktisk ikke huske jeg har vært så støl sist. 

Har noen mulige forklaringer på hva dette kan skyldes?

Anonymkode: 94b0a...fdc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noen medisiner du enten har begynt eller sluttet på? Spist noe kroppen din ikke tåler? Andre faktorer du ubevisst har gjort som har gjort at magen reagerer? Dersom det varer over flere uker, ville jeg ha godt til legen, men aller først finne ut av hvordan det kjennes, når det er vondt osv så legen evt har mer å gå på.

Skrevet
On 8/29/2022 at 3:23 AM, AnonymBruker said:

Våknet opp med det i går morgesog det var like gale i dag (på nattevakt nå). Kjennes ut som jeg har tatt minst 100 sit-ups og overtrent hver bidige muskel i magen. Både over, nedre og sidene. Jeg har derimot verken trent, hatt sex eller noe annet spesielt anstrengende siste uken. Kan faktisk ikke huske jeg har vært så støl sist. 

Har noen mulige forklaringer på hva dette kan skyldes?

Anonymkode: 94b0a...fdc

Kan du ha hatt anstrengende avføring? Jeg lå på sykehus noen uker, og fikk dermed ikke bevegd kroppen. Når jeg var på toalettet og hadde avføring, så hadde jeg skikkelig gangsperr i magen dagen etter.

Anonymkode: b8511...17a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...