Gå til innhold

Sliter med å glemme han.....😥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sliter med å glemme en fyr jeg datet for 3-4 mnd ifra tinder. Ble hodestups forelska, lite visste jeg at det kom til å vare så kort. Var helt ubeskrivelig fra dag,.  Føltes ut som et eventyr å være sammen med han.kjemien, kyssingen og stemmen hans. På første date var alt jeg tenkte på når skal han kysse meg. Så satte oss på en benk ved Akerselva og pratet. Helt til han sa: hva med å teste ut de fine leppene dine og smake litt på de. Så varte den kliningen i flere minutter, klarte ikke å slutte og han spurte om jeg ville bli med han hjem, men jeg ville ikke gi alt av meg på 1.date. Smeltet. Så gikk vi hånd i hånd mot en cafe, for å kjøpe kaffe. Og etterpå gikk vi til en park og der fortsatte kliningen. Vi møttes for det meste på dagtid. Da han jobbet kveld/nattvakt, kvelden var han alltid "opptatt", skal møte en kompis alltid sa han eller jobb,  valgte å tro på det.  

Plutselig begynte han å bli kald og tok mindre insj. Meldingene ble kortere. Måtte spørre på snap om hva som var greia.... og hva jeg fikk til svar: jeg er usikker på veien videre med deg, men jeg har dame ifra før. Men forholdet har vært av og på mellom oss. Vil slippe å blande deg inn i dette. Visste ikke helt hva jeg skulle si, var så knust. Eneste jeg skreiv: synd, likte deg så sykt godt. Han hadde lest melding etterpå og blokkerte meg i ettertid ifra snap. Ghostingen gjorde enda mere vondt.   helt håpløst. Vanskelig å glemme fyren.begynte å lete etter "mine feil". Var jeg bra nok for han. Følte meg mislykka og følte jeg fikk skyldfølelse. Har jeg sagt noe eller gjort noe...

De opptatte kveldene var han tydeligvis med dama si og ikke kompis... visste på en måte at noe skurret men ble fanget i en hekt som mab ikke kommer ut fra. Når jeg spurte om hvor lenge han hadde vært singel. Da sa han i 6 mnd først. Videre  spurte jeg: åja 6 mnd du er ganske fersk . Da sa han: nei mente i 4 år, men sletter og lager ny bruker på tinder hele tiden. Tenkte ikke over det, tenkte han er litt nervøs og sa noe feil... han var flink med gode ord og handlinger, sa jeg så veldig bra ut og hadde fin kropp. Og sjarmen og humoren hans fikk meg til å bli gærn etter han. Vi hadde mye til felles, samme vinsmak, humor, trening, reise. 

Jeg er 22 og han 36-37.  Du er veldig voksen for alderen sa han til meg, selvom du er 22. så snakket vi om jobben hans litt. Så var det mest action i helgene pga fulle folk, de er som barnehageunger, fulle folk hører ikke etter når du snakker til de . Han fikk meg til å le veldig

Anonymkode: bb347...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sliter med å glemme en fyr jeg datet for 3-4 mnd ifra tinder. Ble hodestups forelska, lite visste jeg at det kom til å vare så kort. Var helt ubeskrivelig fra dag,.  Føltes ut som et eventyr å være sammen med han.kjemien, kyssingen og stemmen hans. På første date var alt jeg tenkte på når skal han kysse meg. Så satte oss på en benk ved Akerselva og pratet. Helt til han sa: hva med å teste ut de fine leppene dine og smake litt på de. Så varte den kliningen i flere minutter, klarte ikke å slutte og han spurte om jeg ville bli med han hjem, men jeg ville ikke gi alt av meg på 1.date. Smeltet. Så gikk vi hånd i hånd mot en cafe, for å kjøpe kaffe. Og etterpå gikk vi til en park og der fortsatte kliningen. Vi møttes for det meste på dagtid. Da han jobbet kveld/nattvakt, kvelden var han alltid "opptatt", skal møte en kompis alltid sa han eller jobb,  valgte å tro på det.  

Plutselig begynte han å bli kald og tok mindre insj. Meldingene ble kortere. Måtte spørre på snap om hva som var greia.... og hva jeg fikk til svar: jeg er usikker på veien videre med deg, men jeg har dame ifra før. Men forholdet har vært av og på mellom oss. Vil slippe å blande deg inn i dette. Visste ikke helt hva jeg skulle si, var så knust. Eneste jeg skreiv: synd, likte deg så sykt godt. Han hadde lest melding etterpå og blokkerte meg i ettertid ifra snap. Ghostingen gjorde enda mere vondt.   helt håpløst. Vanskelig å glemme fyren.begynte å lete etter "mine feil". Var jeg bra nok for han. Følte meg mislykka og følte jeg fikk skyldfølelse. Har jeg sagt noe eller gjort noe...

De opptatte kveldene var han tydeligvis med dama si og ikke kompis... visste på en måte at noe skurret men ble fanget i en hekt som mab ikke kommer ut fra. Når jeg spurte om hvor lenge han hadde vært singel. Da sa han i 6 mnd først. Videre  spurte jeg: åja 6 mnd du er ganske fersk . Da sa han: nei mente i 4 år, men sletter og lager ny bruker på tinder hele tiden. Tenkte ikke over det, tenkte han er litt nervøs og sa noe feil... han var flink med gode ord og handlinger, sa jeg så veldig bra ut og hadde fin kropp. Og sjarmen og humoren hans fikk meg til å bli gærn etter han. Vi hadde mye til felles, samme vinsmak, humor, trening, reise. 

Jeg er 22 og han 36-37.  Du er veldig voksen for alderen sa han til meg, selvom du er 22. så snakket vi om jobben hans litt osv

Endret av Aoo19
Dårlig tekst
Skrevet

Han var ett utro rasshøl, og kjemien du følte kom bare fra din side.

Du ble veldig tiltrukket, dere rakk ikke bli kjent. (Han jugde jo tross alt en hel haug) Ja her gikk du glipp av mye du. Not. 

Anonymkode: eb438...68f

• Liker 1
Skrevet

Du er 22…ikke gå for så gamle mannfolk… finn noen på din egen alder.

Anonymkode: 7cd62...33c

• Liker 3
Skrevet

Kjenner igjen følelsene du sitter/ satt med. Opplevd det samme for 3 år siden.

Falt pladask som jeg aldri har gjort før på første date. Hvor ofte skjer det lissom ?? Aldri skjedd før for min del og jeg er minst dobbelt så gammel som deg og han var yngre.

han og gikk ut med at han var single. Vi bodde langt unna hverandre og vi møttes bare i uke dagene aldri helger. 

tilfeldighetene gjorde at jeg fikk jobb i hans hjemby men da hadde vi ikke kontakt ..

og etterhvert kom sannheten fram. Fullt familieliv her hjemme med samboer og barn. 

enda løy han og sa hun var en eks han bodde til pga barna.

din hadde nå vett nok til å blokkere deg når han visste du hadde følelser og ghoste deg. Det vil gjøre det enklere for deg å komme over det.

Min gjør aldri det. Føler vi er blitt som bestevenninna mi var vi kunne krangle å bli sint på hverandre men hver gang vi møttes er alt glemt fra begge sider. Vi er fortsatt venner og treffes til kaffe og skravlings den sex biten la vi fra oss da jeg fant ut han var opptatt. 

Problemet nå er at jeg aldri kommer til å føle noe for en annen mann og vet at i min alder er det ikke mye å velge i, men møtt en ny men har ikke samme følelsene med han. Men han er single og interessert i meg i det minste og liker meg bedre enn jeg liker han følelses messig. Han er en hyggelig fyr og har trivdes i hans selskap. Så tenker at det er vel det beste jeg kan få hvis jeg ikke ønsker å være single. For han vil mye mer framover. Han planlegger langt framover og ja føler meg verdsatt og respektert. Men det suget i magen og brusende blod er nok bare han opptatte karen kan gi meg.. 

Du kommer over det når du ikke har mulighet til å ta kontakt det er enklere da. Hekt er helt for jævlig å komme ut av.  Ønsker deg masse lykke til d vil ta litt tid. 

Anonymkode: 389a2...874

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...