AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Ønsker å høre fra damene som kommer av og er glad i CAT . Jeg har de siste ukene, selv funnet ut at min egen frue kommer av denne stillingen. Som en mann virker det rart bare å ligge i stilling som en levende dildo, og la ha gjøre alt av "hofte arbeidet" (det er sånn a kommer). Lurte da på, er cat fremdeles interessant for dere i lengden? Blir det ikke kjedelig eller turn off for dere, at mannen er så passiv i en stilliing? Anonymkode: a2a3f...28b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Denne forkortelsen kunne jeg ikke… Anonymkode: 5c465...80f 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Googlet nå. Elsker cat stillinger, men da mer som en del av akten. Mannen kommer ikke i denne stillingen verken med han eller meg øverst. Og jeg bruker oftest for lang tid😅 Anonymkode: 5c465...80f 1
Fioljenta Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Du trenger jo ikke være helt passiv (kyss, kjærtegn, spenn pc-muskelen, hvisk noe i øret hennes, …) 😉 For meg er CAT mer spennende enn stillinger der jeg selv er passiv. Men jeg liker en blanding. 😄 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Fioljenta skrev (9 minutter siden): Du trenger jo ikke være helt passiv (kyss, kjærtegn, spenn pc-muskelen, hvisk noe i øret hennes, …) 😉 For meg er CAT mer spennende enn stillinger der jeg selv er passiv. Men jeg liker en blanding. 😄 Treffer jo klitn best når holder overkroppen hevet. Begynner man senke for kysse osv, går det fort over til vanlig misjonær. Føler også, jo mer jeg 'avbryter' ren cat stilling for annen 'aktivitet', jo lengre tar orgasmen hennes. Anonymkode: a2a3f...28b
Fioljenta Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Treffer jo klitn best når holder overkroppen hevet. Begynner man senke for kysse osv, går det fort over til vanlig misjonær. Føler også, jo mer jeg 'avbryter' ren cat stilling for annen 'aktivitet', jo lengre tar orgasmen hennes. Anonymkode: a2a3f...28b Kjenner at jeg smiler glad nå. Så flott at dere har funnet ut hva som fungerer for henne! Ta vare på det. 😉 (PS: Hennes favoritt-stilling blir nok ikke mer kjedelig for henne enn din favoritt blir for deg. Tror ikke du skal uroe deg.)
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Treffer jo klitn best når holder overkroppen hevet. Begynner man senke for kysse osv, går det fort over til vanlig misjonær. Føler også, jo mer jeg 'avbryter' ren cat stilling for annen 'aktivitet', jo lengre tar orgasmen hennes. Anonymkode: a2a3f...28b Det er nok fordi hun da mister fokus på selve oppbyggingen av orgasme. Googlet den og fant den på «Christian friendly positions» 😂 (og andre åpenbart ikkereligiøse sider, så noen tar feil her). Jeg tenker: ikke avbryt noe som funker, ta resten etterpå. Anonymkode: 6e992...2b2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Har jeg misforstått? CAT betyr vel ikke at mannen er passiv(?) Poenget er ganske enkelt å presse penisroten oppover mot klitoris så den blir stimulert. Man kan gjøre det i misjonær, hvor mannen er aktiv. Jeg vet ikke om det teknisk sett kalles CAT, men ideen er den samme. Som mann kommer jeg kanskje ikke like fort på den måten, men jeg blir (selvfølgelig) også stimulert. Man kan skifte teknikk når hun er i mål og fornøyd. Anonymkode: 4f412...bb1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har jeg misforstått? CAT betyr vel ikke at mannen er passiv(?) Poenget er ganske enkelt å presse penisroten oppover mot klitoris så den blir stimulert. Man kan gjøre det i misjonær, hvor mannen er aktiv. Jeg vet ikke om det teknisk sett kalles CAT, men ideen er den samme. Som mann kommer jeg kanskje ikke like fort på den måten, men jeg blir (selvfølgelig) også stimulert. Man kan skifte teknikk når hun er i mål og fornøyd. Anonymkode: 4f412...bb1 Er vel penis hode/nakke som stimulerer klitn i cat og ikke roten, der av skrå vinkel i cat/kontra misjonær. Dama må få ha styringen for å komme i den (i hvert fall her hjemme). Se på det som å komme av egen runking vs når en dame som gir deg en håndjobb. Du vil alltid komme fortere på egenhånd. Bare nysgjerrig på om det ikke blir kjedelig for damene i lengden, selvom at det er den mest orgasme bringende stilling etter min erfaring. Å ligge der som en levende dildo, er ikke det man har liksom har blitt opplært til å tenke på som en 'god elsker'😆 Og joda det er selvfølgielig ordinær sex etter føste org. Men cat har blitt fast første stilling/forspill Anonymkode: a2a3f...28b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel penis hode/nakke som stimulerer klitn i cat og ikke roten, der av skrå vinkel i cat/kontra misjonær. Dama må få ha styringen for å komme i den (i hvert fall her hjemme). Se på det som å komme av egen runking vs når en dame som gir deg en håndjobb. Du vil alltid komme fortere på egenhånd. Bare nysgjerrig på om det ikke blir kjedelig for damene i lengden, selvom at det er den mest orgasme bringende stilling etter min erfaring. Å ligge der som en levende dildo, er ikke det man har liksom har blitt opplært til å tenke på som en 'god elsker'😆 Og joda det er selvfølgielig ordinær sex etter føste org. Men cat har blitt fast første stilling/forspill Anonymkode: a2a3f...28b Nei, nå ser det ut som om du har misforstått hva CAT er. Det er akkurat sånn som jeg beskrev det: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Coital_alignment_technique Penis er helt inne. Man stimulerer klitten med oversiden/roten av penis (dorsal side) ved å presse oppover. Primært i misjonær. Hun kan sikkert komme ved å ri på kukhodet, men det er ikke CAT. Anonymkode: 4f412...bb1 1
Bamseklemmer Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 CAT har jo også en reverse utgave der kvinnen ligger på topp, den liker jeg best fordi hun selv kan styre gnikkingen av klitten. Men jeg kan være passive, da har nok ingen av oss fått orgasme.. Kvinnen ligger jo å gnikker/vugger, gjør knipeøvelser, fantaserer, kysser, fotflørter og bruker armer og hender på mannens erogene soner. Mannen strammer og kniper, løfter underlivet og gjør seg tilgjengelig for at hun skal treffe riktig.. og resten av det hun gjør, gjør mannen også. CAT er ikke så ulikt det noen gjør for å oppnå orgasme uten hender. Altså "no-hands orgasm".. Strammingen/knipingen er nok til at frenulumet får bevegelse.. men også fantasier, og at man tenner på å høre og se hva kvinnen gjør.. det er nok det som avgjør orgasmen min.
Bamseklemmer Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Penis er helt inne. Man stimulerer klitten med oversiden/roten av penis (dorsal side) ved å presse oppover. Primært i misjonær. Helt korrekt.. det er penetrering ja, men uten knullebevegelser.. og begge med samlet føtter. Men stort sett blir alle stillinger blir videreutviklet, men holder fast på navnet.. Men du verden.. det spiller jo igrunn ikke hva det heter, for å være korrekt og pirkete. Jeg tror mange jukser litt på slutten, men det er jo også lov.. og ingen kommer å sjekker om dere gjør ting riktig😅 Jeg elsker jo bare å ligge sånn å kose meg, kjenne tyngden av dama som vugger oppå meg i sakte bevegelser.. Det er utvilsom en fin seksuell stilling på sofan, etter en pitte liten middagslur.. så litt skjokolade og kaffe etterpå🥰😅
jabx Skrevet 29. august 2022 #13 Skrevet 29. august 2022 I følge Wikipedia er dette altså som misjonæren, bare at penis ikke går inn og ut, men forblir inne samtidig som mannen gnir seg opp og ned for å stimulere klitoris?
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #14 Skrevet 29. august 2022 jabx skrev (13 minutter siden): I følge Wikipedia er dette altså som misjonæren, bare at penis ikke går inn og ut, men forblir inne samtidig som mannen gnir seg opp og ned for å stimulere klitoris? Ja. Litt inn og ut går greit, men mesteparten må være inni. Anonymkode: 4f412...bb1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #15 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Nei, nå ser det ut som om du har misforstått hva CAT er. Det er akkurat sånn som jeg beskrev det: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Coital_alignment_technique Penis er helt inne. Man stimulerer klitten med oversiden/roten av penis (dorsal side) ved å presse oppover. Primært i misjonær. Hun kan sikkert komme ved å ri på kukhodet, men det er ikke CAT. Anonymkode: 4f412...bb1 Da lærte jeg no nytt, har for så vidt prøvd det også, men ikke vært like effektivt hos oss. Anonymkode: a2a3f...28b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå