Gå til innhold

Hvorfor er en bryst vorte «normal» og en typ innover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har lagt merke til at den ene brystvorten er typ innover (hva kan dette være),». Nylig kommet.. legger ved bilde eksempel.

takk på forhånd❤️

Anonymkode: c5a35...074

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er du? Innsunken brystvorte er et symptom på brystkreft. Sier ikke at det er det, men ville tatt en tur til lege.

Anonymkode: 7272b...a4f

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ta en tur til legen, som nevnt over, kan være et symptom på brystkreft.

Anonymkode: 2b976...b2d

Skrevet

Jeg får dette innimellom, men så går den utover igjen etterhvert.. Er det noe man burde få sjekket da?

Jeg er i starten av 20-åra. Så det er sikkert ingenting, men jeg synes at det er vanskelig å sjekke etter forandringer i brystene mine, da jeg har så tett vev. De er litt harde og klumpete, så det er ikke lett å kjenne hva som er hva🙃

Anonymkode: 23a97...e36

Skrevet

Dersom dette skjer plutselig skal det sjekkes hos lege, ja. Kan være tegn på kreft, men er ingen bekreftelse på kreft.

Anonymkode: 010e1...3f6

Skrevet

Har du vært hos legen, TS? 😊

Anonymkode: 0494b...567

Skrevet

Det er en streng inni brystet som kan være for kort, jeg har for kort i ene brystet. Hadde store problem m amming fra det brystet. Har vært sånn i mange år. 

Vet ikke om det heter streng, eller det er iallfall noe sånt. 😊 

Anonymkode: 145a4...734

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 1.16):

Hei, har lagt merke til at den ene brystvorten er typ innover (hva kan dette være),». Nylig kommet.. legger ved bilde eksempel.

takk på forhånd❤️

Anonymkode: c5a35...074

Om den er blitt invert nylig, kontakt lege asap!!

Det trenger ikke være noe, men det er et tegn på brystkreft, og noe man skal ta veldig seriøst.

Anonymkode: 619a3...6ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...