AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Det er alltid hyggelig å møte nye folk ute på fester og byen og bli kjent, men hvor går grensen når man er i et forhold? Nysgjerrig på folks meining. Min meining er at det kanskje ser/er litt rart vis jeg hadde hatt kjæreste og han hadde lagt til andre jenter eller gitt ut sin «snapchat» om en random jente på fest spurte han.. Dette skjedde med min venninne i helg. hun og kjæresten kom overens med en jente men hun likte ikke at kjæresten hennes skulle legge denne jenta på snap og snakke med henne om neste fest. jeg tenker det er ok og lage venner av motsatt kjønn eller kommer da veldig ann.. mange som ikke er flinke nokk til å sette grensen med nye folk av motsattkjønn når de er i et forhold. venninnen min likte jo ikke at navnet til denne jenta dukket opp på snappchaten til kjæresten hennes og han ble sur når hun spurte om han kunne slette henne på snapchat.. Anonymkode: 5ad79...e5c
jin33 Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er alltid hyggelig å møte nye folk ute på fester og byen og bli kjent, men hvor går grensen når man er i et forhold? Nysgjerrig på folks meining. Min meining er at det kanskje ser/er litt rart vis jeg hadde hatt kjæreste og han hadde lagt til andre jenter eller gitt ut sin «snapchat» om en random jente på fest spurte han.. Dette skjedde med min venninne i helg. hun og kjæresten kom overens med en jente men hun likte ikke at kjæresten hennes skulle legge denne jenta på snap og snakke med henne om neste fest. jeg tenker det er ok og lage venner av motsatt kjønn eller kommer da veldig ann.. mange som ikke er flinke nokk til å sette grensen med nye folk av motsattkjønn når de er i et forhold. venninnen min likte jo ikke at navnet til denne jenta dukket opp på snappchaten til kjæresten hennes og han ble sur når hun spurte om han kunne slette henne på snapchat.. Anonymkode: 5ad79...e5c mann her Det er vell egentlig opp til deg å bestemme, hva du føler om det MEN jeg syns det er uaktuelt, hvorfor skal han legge de til ? menn og kvinner kan nesten så og si aldri være platonisk venner, kanskje kvinner med menn men ikke menn med kvinner. menn vil ikke være venner med kvinner da de er venn med menn uten drama. når menn blir venner med kvinner vil de i de fleste tilfeller være venner fordi han liker henne, han får noe ut fra henne, han får kontakt med andre venniner han liker av henne osv i dette tilfettet tror jeg han la de til fordi han syns de er pen og kanskje kan ha bruk for de senere hadde ikke godtatt dette 3
Sveija Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Når de sammen har møtt noen, så ser Jeg ikke noen grunn til å reagere. Men hadde type min møtt og lagt til fullt av jenter jeg ikke hadde vist om, så hadde Jeg nokk reagert litt. Det spørs selvsagt helt hvor han hadde møtt disse. Var det studie-eller jobbvenner hadde jeg ikke reagert. Er det personer han har møtt på byen så har jeg nokk reagert litt.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 Jeg synes det er greit. Om min type skulle ha lyst til å legge til en dame han møtte i sosialt lag, helt ok. Det svekker ikke vårt forhold. Anonymkode: 42150...f85
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er alltid hyggelig å møte nye folk ute på fester og byen og bli kjent, men hvor går grensen når man er i et forhold? Nysgjerrig på folks meining. Min meining er at det kanskje ser/er litt rart vis jeg hadde hatt kjæreste og han hadde lagt til andre jenter eller gitt ut sin «snapchat» om en random jente på fest spurte han.. Dette skjedde med min venninne i helg. hun og kjæresten kom overens med en jente men hun likte ikke at kjæresten hennes skulle legge denne jenta på snap og snakke med henne om neste fest. jeg tenker det er ok og lage venner av motsatt kjønn eller kommer da veldig ann.. mange som ikke er flinke nokk til å sette grensen med nye folk av motsattkjønn når de er i et forhold. venninnen min likte jo ikke at navnet til denne jenta dukket opp på snappchaten til kjæresten hennes og han ble sur når hun spurte om han kunne slette henne på snapchat.. Anonymkode: 5ad79...e5c Hva er du redd før? Du må stole på partneren din! Herregud lissom! Jeg driver med livestream og snakker med men daglig! Tjener mye penger på å være utadvendt men også på utseende! Min partner stoler på meg og vi har det super bra! Slut å være sjalu! Anonymkode: 0cece...e37
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er du redd før? Du må stole på partneren din! Herregud lissom! Jeg driver med livestream og snakker med men daglig! Tjener mye penger på å være utadvendt men også på utseende! Min partner stoler på meg og vi har det super bra! Slut å være sjalu! Anonymkode: 0cece...e37 Ikke alle som driver med sånn onlyfans også sånn heller da 😛 Anonymkode: 5ad79...e5c 1
Fremmed fugl Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 TS, Som jeg leser ditt spørsmål handler det ikke om å få venner, men om en type singel adferd, der han øker sin katalog av jenter. Nei, høres ikke greit ut. Gjør han det samme med menn? Vil ikke tro det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Har denne typen sjans på noen av de jentene uansett? Om ikke så er det jo ikke noe å bry seg om. Anonymkode: a8eb0...fb1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Du har ingenting med hva han gjør. Alt du skriver handler om din egen usikkerhet. Anonymkode: f4e94...822
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 jin33 skrev (6 timer siden): mann her Det er vell egentlig opp til deg å bestemme, hva du føler om det MEN jeg syns det er uaktuelt, hvorfor skal han legge de til ? menn og kvinner kan nesten så og si aldri være platonisk venner, kanskje kvinner med menn men ikke menn med kvinner. menn vil ikke være venner med kvinner da de er venn med menn uten drama. når menn blir venner med kvinner vil de i de fleste tilfeller være venner fordi han liker henne, han får noe ut fra henne, han får kontakt med andre venniner han liker av henne osv i dette tilfettet tror jeg han la de til fordi han syns de er pen og kanskje kan ha bruk for de senere hadde ikke godtatt dette Her er hele poenget enkelt. Ts - det kommer an på hva slags forhold denne mannen har til det motsatte kjønn. Hvis han har samme syn som det han jeg siterer har, så virker det mindre greit å legge til folk. Jeg har mannlige venner og synes det neste er greit, men nå tror jeg ikke disse ville lagt til random kvinner fra utelivet uansett. Ekte venner blir man ofte kjent med på interessearenaer eller gjennom gjentagende møter gjennom andre venner, ikke på byen. Anonymkode: eaf5c...314
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 Jeg synes selvsagt det er greit at han legger til venner av motsatt kjønn. Jeg gjør det jo stadig vekk, først og fremst kolleger da vi har noen ganske aktive snapgrupper på jobb. Skal ikke bedømme denne situasjonen da, om jeg hadde opplevd at denne dama siklet på mannen min og garantert kom til å begynne å sende nakenbilder, så kan det jo være jeg hadde sagt til han at hun der skal bare sjekke deg opp altså, så kanskje droppe å legge henne til? Anonymkode: 15e75...a10
Gjest Paramount Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 jin33 skrev (6 timer siden): mann her Det er vell egentlig opp til deg å bestemme, hva du føler om det MEN jeg syns det er uaktuelt, hvorfor skal han legge de til ? menn og kvinner kan nesten så og si aldri være platonisk venner, kanskje kvinner med menn men ikke menn med kvinner. menn vil ikke være venner med kvinner da de er venn med menn uten drama. når menn blir venner med kvinner vil de i de fleste tilfeller være venner fordi han liker henne, han får noe ut fra henne, han får kontakt med andre venniner han liker av henne osv i dette tilfettet tror jeg han la de til fordi han syns de er pen og kanskje kan ha bruk for de senere hadde ikke godtatt dette Slik ser jeg det også. Det handler om å skaffe seg en katalog av damer. Menn kan si og påstå hva de vil, kvinner kan tro og ønske hva de vil. Menn er menn, det ligger alltid en liten ekstra tanke bak. Kvinner bør sette strengere grenser for hva de tillater, ikke være så snille og naive. Ikke være redde for å si nei, det er ikke en stor fornærmelse. Jeg tror enkelte kvinner er så usikre at de ikke våger å si nei i slike tilfeller, de har angst for å være frekk rett og slett. Enten de selv får en venneforespørsel eller det er typen som adder damer som han vil. Det er bedre med et par nei for mye enn ett for lite. Menn flest tåler mye mer enn det, og tilgir lett som ingen ting. Menn prøver seg, ikke vær et lett bytte, du er mye mer verdt enn det. Spesielt dersom du er i et forhold bør du tenke deg godt om. Det angår den du er sammen med synes jeg. Ikke ha alle dørene åpne når du er i et forhold, dersom du tenker å ta vare på det.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #13 Skrevet 29. august 2022 Paramount skrev (Akkurat nå): Slik ser jeg det også. Det handler om å skaffe seg en katalog av damer. Menn kan si og påstå hva de vil, kvinner kan tro og ønske hva de vil. Menn er menn, det ligger alltid en liten ekstra tanke bak. Kvinner bør sette strengere grenser for hva de tillater, ikke være så snille og naive. Ikke være redde for å si nei, det er ikke en stor fornærmelse. Jeg tror enkelte kvinner er så usikre at de ikke våger å si nei i slike tilfeller, de har angst for å være frekk rett og slett. Enten de selv får en venneforespørsel eller det er typen som adder damer som han vil. Det er bedre med et par nei for mye enn ett for lite. Menn flest tåler mye mer enn det, og tilgir lett som ingen ting. Menn prøver seg, ikke vær et lett bytte, du er mye mer verdt enn det. Spesielt dersom du er i et forhold bør du tenke deg godt om. Det angår den du er sammen med synes jeg. Ikke ha alle dørene åpne når du er i et forhold, dersom du tenker å ta vare på det. Alle menn prøver seg ikke. Og et vennskap kan være et sterkt vennskap selv om det noen ganger flammer opp en liten lyst hos en av dem en fuktig kveld. Det er helt ok at mange av dere ikke klarer å være venn med damer, men hvorfor må dere alltid skjære menn over en kam? Flere av oss har vennskap med motsatt kjønn som varer i mange tiår eller livet ut. Anonymkode: eaf5c...314 1
Gjest Paramount Skrevet 29. august 2022 #14 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Alle menn prøver seg ikke. Og et vennskap kan være et sterkt vennskap selv om det noen ganger flammer opp en liten lyst hos en av dem en fuktig kveld. Det er helt ok at mange av dere ikke klarer å være venn med damer, men hvorfor må dere alltid skjære menn over en kam? Flere av oss har vennskap med motsatt kjønn som varer i mange tiår eller livet ut. Anonymkode: eaf5c...314 Selvsagt ikke, men det vil alltid bare være unntak. Hvordan vennskapet oppstår har mye å si. Vennskap bygges av sterke felles opplevelser eller over tid. I det tilfellet ts beskriver er det lite som tyder på en særlig dyp relasjon med noe potensial ut over det jeg beskriver.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #15 Skrevet 29. august 2022 Selvfølgelig Anonymkode: c9295...69c
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #16 Skrevet 29. august 2022 Paramount skrev (Akkurat nå): Selvsagt ikke, men det vil alltid bare være unntak. Hvordan vennskapet oppstår har mye å si. Vennskap bygges av sterke felles opplevelser eller over tid. I det tilfellet ts beskriver er det lite som tyder på en særlig dyp relasjon med noe potensial ut over det jeg beskriver. Jeg er uenig i at det er unntak. Unntak er sjeldne tilfeller, mens vennskap basert på like interesser mellom menn og kvinner er normalt. Det siste er jeg helt enig i. Anonymkode: eaf5c...314
MaestroR Skrevet 29. august 2022 #17 Skrevet 29. august 2022 Sveija skrev (7 timer siden): Når de sammen har møtt noen, så ser Jeg ikke noen grunn til å reagere. Men hadde type min møtt og lagt til fullt av jenter jeg ikke hadde vist om, så hadde Jeg nokk reagert litt. Det spørs selvsagt helt hvor han hadde møtt disse. Var det studie-eller jobbvenner hadde jeg ikke reagert. Er det personer han har møtt på byen så har jeg nokk reagert litt. Når man er i et forhold forholder man seg til det
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 29. august 2022 #18 Skrevet 29. august 2022 Ja, selvfølgelig er det greit. Jeg har blitt lagt til mange ganger av menn jeg har møtt på fest - har ikke hatt sex med en eneste en av dem hverken på festen eller etterpå.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #19 Skrevet 29. august 2022 Jeg hadde ikke likt det så veldig godt, men det er fordi jeg var sammen med en som tøyde strikken vel langt. Har ikke behovet for å legge til "gud og hvermann" selv. Kan jo være helt uskyldig, men kan også være fordi han vil ha et utvalg å flørte med og søke spenning hos. Anonymkode: 68d35...a8b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #20 Skrevet 29. august 2022 Slutt å være så usikker, men jeg kan skjønne at du ikke liker det. Du kan ikke kontrollere han uansett hvor mye du har lyst til det. Anonymkode: 7f8ea...7e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå