AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Jeg har to. Ligget med begge faktisk . Anonymkode: 4da7a...4f5
Kipling Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Det er ikke unormalt i Midtøsten, sannsynligvis derfor iqen i de områdene er som den er. Tror snittet på iqen for barn med foreldre som er fetter og kusine er 16 poeng lavere en det øvrige snittet om jeg husker riktig. 6 2
PITTY Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Kipling skrev (3 minutter siden): Det er ikke unormalt i Midtøsten, sannsynligvis derfor iqen i de områdene er som den er. Tror snittet på iqen for barn med foreldre som er fetter og kusine er 16 poeng lavere en det øvrige snittet om jeg husker riktig. Sikkert ikke bra.. TS ønsket seg kanskje ikke trillinger med kusinene sine heller. Hvis han nå er norsk da, etter din skremmende statistikk.🥶
Kipling Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 Just now, PITTY said: Sikkert ikke bra.. TS ønsket seg kanskje ikke trillinger med kusinene sine heller. Hvis han nå er norsk da, etter din skremmende statistikk.🥶 Er man nært nok relatert til at ungene kommer ut rare, så er man nært nok relatert til at det er motbydelig enten man vil ha barn eller ikke. Blir for meg som en mildere versjon av noen som sier at de puler søsteren sin, men det er greit fordi hun er på pillen. Og ja, Midtøsten greiene er rimelig jævlig. Tror det er noe sånt som 35-50% av ekteskap som er mellom fetter og kusine avhengig av hvilket land man ser på. Tror Pakistan har 50% ish. 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Har hatt sex med fetteren min, men det er mange år siden. Treffes inni mellom på forskjellige arrangemanger, men det føles ikke rart. Vi var kåte på hverandre den gangen, så vi hadde sex. Ingen "big deal". Anonymkode: ff8ad...e39 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 TS har driti på draget! Ligge med kusiner er bare ekkelt! Anonymkode: ed3d1...1b7 5
Maskinfører Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 Han ene avdøde borti gata her var gift med kusinen sin (Etnisk Norske)
PITTY Skrevet 28. august 2022 #8 Skrevet 28. august 2022 Kipling skrev (7 minutter siden): Er man nært nok relatert til at ungene kommer ut rare, så er man nært nok relatert til at det er motbydelig enten man vil ha barn eller ikke. Blir for meg som en mildere versjon av noen som sier at de puler søsteren sin, men det er greit fordi hun er på pillen. Og ja, Midtøsten greiene er rimelig jævlig. Tror det er noe sånt som 35-50% av ekteskap som er mellom fetter og kusine avhengig av hvilket land man ser på. Tror Pakistan har 50% ish. Ta deg en tur innom moskeen på tirsdag og fortell om disse statistikkene.. Da blir det nok et himla party!!! 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Skrevet 28. august 2022 Motbydelig, rett og slett. Anonymkode: 48dfb...e50 4 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Skrevet 28. august 2022 Tja, det kommer helt an på miljø og kultur. I mitt miljø er det ikke normalt. Anonymkode: fd33c...be8 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Har hatt sex med fetteren min, men det er mange år siden. Treffes inni mellom på forskjellige arrangemanger, men det føles ikke rart. Vi var kåte på hverandre den gangen, så vi hadde sex. Ingen "big deal". Anonymkode: ff8ad...e39 Nei, ikke rart i det hele tatt. Spesielt siden jeg aldri har hatt noe tett relasjon med de som barn. Og de er de to flotteste jentene jeg noensinne har fått lov til å bli kåt på.. Tror den første kusinen sladret til den andre. Og da skulle vel ikke hun være noe dårligere. Bare en sprø greie liksom.. Jeg angrer i hvert fall ikke ett sekund. Anonymkode: 4da7a...4f5 3
Kipling Skrevet 28. august 2022 #12 Skrevet 28. august 2022 39 minutter siden, PITTY said: Ta deg en tur innom moskeen på tirsdag og fortell om disse statistikkene.. Da blir det nok et himla party!!! "Go out with a bang" er vel den beste beskrivelsen på det. 1
Kipling Skrevet 28. august 2022 #13 Skrevet 28. august 2022 34 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, ikke rart i det hele tatt. Spesielt siden jeg aldri har hatt noe tett relasjon med de som barn. Og de er de to flotteste jentene jeg noensinne har fått lov til å bli kåt på.. Tror den første kusinen sladret til den andre. Og da skulle vel ikke hun være noe dårligere. Bare en sprø greie liksom.. Jeg angrer i hvert fall ikke ett sekund. Anonymkode: 4da7a...4f5 Om du hadde en biologisk søster du aldri hadde en tett relasjon til som barn, og hun også var en flott jente, ville du pult henne også? 5
PokemonGone Skrevet 29. august 2022 #14 Skrevet 29. august 2022 (endret) Ikke unormalt men sikkert ekkelt personlig Endret 29. august 2022 av PokemonGone
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #15 Skrevet 29. august 2022 Kipling skrev (1 time siden): Det er ikke unormalt i Midtøsten, sannsynligvis derfor iqen i de områdene er som den er. Tror snittet på iqen for barn med foreldre som er fetter og kusine er 16 poeng lavere en det øvrige snittet om jeg husker riktig. Det var ikke unormalt i kongelige kretser nærere her heller. Kong Olav var gift med kusinen sin og de fikk tre barn. Var vel heller ikke så unormalt sånn ellers i kongefamiliene rundt omkring i Europa tidligere? Det er fortsatt lov å gifte seg med søskenbarn i Norge. Det har vært flertall for å forby dette i 20 år, men har ikke blitt vedtatt enda. Anonymkode: aa1d7...645 4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #16 Skrevet 29. august 2022 Tenk at foreldrene er søsken. Anonymkode: b3947...73d 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #17 Skrevet 29. august 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har to. Ligget med begge faktisk . Anonymkode: 4da7a...4f5 Ja, alle gjør det. Inkludert din mor. Noe å tenke på neste gang du masturberer til en av dine kusiner. Kanskje du skulle prøve henne også, når du først er i gang? Anonymkode: 7e43c...5fd
tøydokka Skrevet 29. august 2022 #18 Skrevet 29. august 2022 Ja, i Norge er det uvanlig, men ikke ulovlig. Ikke helt stuerent å snakke høyt om.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #19 Skrevet 29. august 2022 Kipling skrev (3 timer siden): Om du hadde en biologisk søster du aldri hadde en tett relasjon til som barn, og hun også var en flott jente, ville du pult henne også? Nei takk. Da har jeg passert grensen, uten at jeg klarer å analysere det nærmere. Anonymkode: 4da7a...4f5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #20 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Motbydelig, rett og slett. Anonymkode: 48dfb...e50 Jeg som ble forført da. Du får skylde på de.😇 Anonymkode: 4da7a...4f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå