AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Når barn får mareritt om foreksempel skumle figurer da må de jo ha sett noe som har utløst det? Eller kommer det bare ut av det blå? Når jeg var liten fikk jeg ofte mareritt om figurer som lignet på sånne norske troll figurer. Jeg drømte ofte om at de skulle ta meg, og jeg var redd de skulle komme inn på rommet mitt og ta meg om natten. Små barn klarer jo ikke å skille mellom fantasi og virkelighet. Hadde med ujevne mellomrom mareritt om disse figurene i flere år, tror det var helt til jeg begynte på ungdomskolen. Men da jeg hadde blitt så stor skjønte jeg jo at de ikke var virkelige. Husker også at jeg satt helt stiv i senga og så en sånn figur i et hjørne på rommet mitt, den stirrer på meg og gliste. Det var nok søvnparalyse, eller veldig livaktig drøm. Likevel så husker jeg det godt. Husker ikke hva som har utløst dette, men mulig jeg så en sånn figur når jeg var veldig liten. Besteforeldrene mine hadde noen sånne. Disse trollene skulle vel egentlig være snille da, om de hadde eksistert i virkeligheten. Flere som hadde ofte mareritt om skumle figurer som barn? Anonymkode: 2bea5...671
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Nei, en trenger ikke å ha sett noe for å oppleve slike mareritt. Les om søvnparalyse, hallusinasjoner rett etter våken tilstand eller rett før søvn tilstand. Folk med narkolepsi opplever grusomme mareritt, ofte med skumle figurer. Uten å ha sett så mye som en horror film. Anonymkode: c2fda...8d0 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Også hadde de sånn heliumstemme 😱😅 Anonymkode: 2bea5...671
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå