Gå til innhold

Noen fler som dusjer på jobb for og spare penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt vasker klær der hvis det finns en vaskemaskin. 
Jeg jobber i butikk og der dusjer jeg. Jeg har også en vaskejobb og der vasker jeg klær hjemmefra siden det er en vaskemaskin der.

Andre som har andre tips som sparer penger? 

Anonymkode: 5da1a...8f7

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i Sør så er det for tiden billigere med aggregat, så det er noe å tenke på.

Anonymkode: 6f877...bde

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Her i Sør så er det for tiden billigere med aggregat, så det er noe å tenke på.

Kan du tipse meg om et godt (og stille) aggregat, som ikke koster for mye?

Anonymkode: c5587...dde

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Kan du tipse meg om et godt (og stille) aggregat, som ikke koster for mye?

Anonymkode: c5587...dde

Ville nok sett på Jula eller Biltema.

• Liker 1
Gjest Adobyen
Skrevet

Det overrasker meg ikke at folk dusjer og benytter seg litt når strømmen er så dyr, men hørte en dag på nyhetene at det ble et uventet stort problem for noen treningssentre at dusjene var blitt så populære at det ble lange køer og høye strømregninger.

Skrevet
Adobyen skrev (9 minutter siden):

Det overrasker meg ikke at folk dusjer og benytter seg litt når strømmen er så dyr, men hørte en dag på nyhetene at det ble et uventet stort problem for noen treningssentre at dusjene var blitt så populære at det ble lange køer og høye strømregninger.

Ja dette ender nok ganske fort med at tilbud om dusj på treningsstudio, jobb osv trekkes tilbake nå oppi strømkrisa.

Anonymkode: 9fbf3...001

• Liker 5
Skrevet

Nei. Det kunne jeg virkelig ikke tenkt meg om jeg hadde en jobb hvor jeg hadde tilgang på en garderobe. Jeg dusjer ikke steder andre kan komme inn.

• Liker 3
Gjest Adobyen
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja dette ender nok ganske fort med at tilbud om dusj på treningsstudio, jobb osv trekkes tilbake nå oppi strømkrisa.

Anonymkode: 9fbf3...001

Ja, fare for det.. men jeg forstår reaksjonen godt. Strømmen er jo dyr og disse stedene faller utenfor strømstøtteordningen.  

Gjest Adobyen
Skrevet
Tvillingsjel skrev (6 minutter siden):

Nei. Det kunne jeg virkelig ikke tenkt meg om jeg hadde en jobb hvor jeg hadde tilgang på en garderobe. Jeg dusjer ikke steder andre kan komme inn.

Nei, man trenger litt privatliv til den slags.

Skrevet

Når offentlig dusj blir det store så bruker man kanskje litt mer energi på å se bra ut i offentligdusjen. 😬 

Anonymkode: 6e0d2...ffd

Skrevet

Jeg gjør det heller etter trening enten veldig tidlig om morgenen eller sent på kvelden de dagene jeg kan.

• Liker 2
Skrevet

Nei, så frekk og gjerrig er jeg ikke.

Anonymkode: e68be...fca

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Nei, dagen starter ikke skikkelig uten en dusj. Og vil ikke gå innom barnehage, ta t-bane og være ute blant folk uten å ha stelt meg. 
Vasker dere fjeset hjemme, da, og går med trusa/klærne fra i går frem til dusjen? 
Løser det heller ved å ta kjappere dusj, slår av vannet når jeg sjamponerer etc. Og vasker bare håret hver 3.dag, som egentlig er mer enn nok. 

Anonymkode: c097c...649

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har heldigvis varmtvann inkludert i fellesutgiftene her jeg bor. Tror det er oppvarma med fjernvarme. Samme med panelovnene. Så strømkrisa blir ingen krise for meg, tror jeg. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det stemmer visst at krisesituasjoner får fram det verste i folk ja.. Så utrolig grådige og egoistiske mange er blitt, hva med å heller vise litt medmenneskelighet for alle de små og store butikker og bedrifter som sliter om dagen. Om ikke lenge så er sannsynligvis mange av dem gått konkurs, eller må permittere og si opp ansatte.. og månedsavgiften på treningssenteret blir vel omtrent like høy som en gjennomsnittlig strømregning, og så blir det vel syting og klaging over det også🙄 Egoismen lenge leve!

Endret av Mooria
skrivefeil:)
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei. Min forrige strømregning var på 330 kroner

Skrevet

Dusjer i den lokale svømmehallen. To dusj så lenge man vil og en times bad for 35 kroner.

Skrevet
Mooria skrev (2 minutter siden):

Det stemmer visst at krisesituasjoner får fram det verste i folk ja.. Så utrolig grådige og egoistiske mange er blitt, hva med å heller vise litt medmenneskelighet for alle de små og store butikker og bedrifter som sliter om dagen. Om ikke lenge så er sannsynligvis mange av dem gått konkurs, eller må permittere og si opp ansatte.. og månedsavgiften på treningssenteret blir vel omtrent like høy som en gjennomsnittlig strømregning, og så blir det vel syting og klaging over det også🙄 Egoismen lenge leve!

Treningssenterene har lenge nytt godt av at folk ikke benytter seg av dusjen der, men heller dusjer hjemme. De har jo kalkulert inn i medlemsprisen at folk skal dusje der. Nå har de lenge gått i overskudd fordi folk dusjer hjemme i stedet. Så akkurat treningssentere syns jeg ikke så synd på. Rettelse, det er selvfølgelig synd på alle oss som må betale disse horrible strømprisene, men når man betaler for en tjeneste, som treningssenter med garderobefasiliteter, så er det bare naturlig at man benytter seg av dette så man slipper å betale dobbelt opp.

Anonymkode: 46b43...86c

• Liker 1
Skrevet
Mooria skrev (8 minutter siden):

For et merkelig innlegg. Mange kommer nå til å slite med å få råd til både mat og strøm og alt mulig annet fordi vi har politikere som ikke vil det beste for oss. Mennesker som sliter økonomisk er som oftest verken grådige eller egoistiske, de prøver bare å overleve de krisene de står i. Vis nå litt medmenneskelighet med dem - om du overhodet er i stand til det. 

Anonymkode: c581d...e2c

Skrevet

Nei, vettu hva. Jeg er ingen snylter heller. Jeg dusjer hjemme hver dag i ca 10-15 min. Vasker håret annenhver dag. 

Anonymkode: 59a1d...b8f

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...