AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Evt vasker klær der hvis det finns en vaskemaskin. Jeg jobber i butikk og der dusjer jeg. Jeg har også en vaskejobb og der vasker jeg klær hjemmefra siden det er en vaskemaskin der. Andre som har andre tips som sparer penger? Anonymkode: 5da1a...8f7 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Her i Sør så er det for tiden billigere med aggregat, så det er noe å tenke på. Anonymkode: 6f877...bde 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Her i Sør så er det for tiden billigere med aggregat, så det er noe å tenke på. Anonymkode: 6f877...bde Kan du tipse meg om et godt (og stille) aggregat, som ikke koster for mye? Anonymkode: c5587...dde
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Kan du tipse meg om et godt (og stille) aggregat, som ikke koster for mye? Anonymkode: c5587...dde Ville nok sett på Jula eller Biltema. Anonymkode: 6f877...bde 1
Gjest Adobyen Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Det overrasker meg ikke at folk dusjer og benytter seg litt når strømmen er så dyr, men hørte en dag på nyhetene at det ble et uventet stort problem for noen treningssentre at dusjene var blitt så populære at det ble lange køer og høye strømregninger.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 Adobyen skrev (9 minutter siden): Det overrasker meg ikke at folk dusjer og benytter seg litt når strømmen er så dyr, men hørte en dag på nyhetene at det ble et uventet stort problem for noen treningssentre at dusjene var blitt så populære at det ble lange køer og høye strømregninger. Ja dette ender nok ganske fort med at tilbud om dusj på treningsstudio, jobb osv trekkes tilbake nå oppi strømkrisa. Anonymkode: 9fbf3...001 5
Silva Pluvialis Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Nei. Det kunne jeg virkelig ikke tenkt meg om jeg hadde en jobb hvor jeg hadde tilgang på en garderobe. Jeg dusjer ikke steder andre kan komme inn. 3
Gjest Adobyen Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja dette ender nok ganske fort med at tilbud om dusj på treningsstudio, jobb osv trekkes tilbake nå oppi strømkrisa. Anonymkode: 9fbf3...001 Ja, fare for det.. men jeg forstår reaksjonen godt. Strømmen er jo dyr og disse stedene faller utenfor strømstøtteordningen.
Gjest Adobyen Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Tvillingsjel skrev (6 minutter siden): Nei. Det kunne jeg virkelig ikke tenkt meg om jeg hadde en jobb hvor jeg hadde tilgang på en garderobe. Jeg dusjer ikke steder andre kan komme inn. Nei, man trenger litt privatliv til den slags.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 Når offentlig dusj blir det store så bruker man kanskje litt mer energi på å se bra ut i offentligdusjen. 😬 Anonymkode: 6e0d2...ffd
jeanette_mu Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 Jeg gjør det heller etter trening enten veldig tidlig om morgenen eller sent på kvelden de dagene jeg kan. 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #12 Skrevet 30. august 2022 Nei, så frekk og gjerrig er jeg ikke. Anonymkode: e68be...fca 5 2
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #13 Skrevet 30. august 2022 Nei, dagen starter ikke skikkelig uten en dusj. Og vil ikke gå innom barnehage, ta t-bane og være ute blant folk uten å ha stelt meg. Vasker dere fjeset hjemme, da, og går med trusa/klærne fra i går frem til dusjen? Løser det heller ved å ta kjappere dusj, slår av vannet når jeg sjamponerer etc. Og vasker bare håret hver 3.dag, som egentlig er mer enn nok. Anonymkode: c097c...649 3 1
Skriblerinna Skrevet 30. august 2022 #14 Skrevet 30. august 2022 Jeg har heldigvis varmtvann inkludert i fellesutgiftene her jeg bor. Tror det er oppvarma med fjernvarme. Samme med panelovnene. Så strømkrisa blir ingen krise for meg, tror jeg. 1
Mooria Skrevet 30. august 2022 #15 Skrevet 30. august 2022 (endret) Det stemmer visst at krisesituasjoner får fram det verste i folk ja.. Så utrolig grådige og egoistiske mange er blitt, hva med å heller vise litt medmenneskelighet for alle de små og store butikker og bedrifter som sliter om dagen. Om ikke lenge så er sannsynligvis mange av dem gått konkurs, eller må permittere og si opp ansatte.. og månedsavgiften på treningssenteret blir vel omtrent like høy som en gjennomsnittlig strømregning, og så blir det vel syting og klaging over det også🙄 Egoismen lenge leve! Endret 30. august 2022 av Mooria skrivefeil:) 4 1
CAPS LOCK Skrevet 30. august 2022 #16 Skrevet 30. august 2022 Nei. Min forrige strømregning var på 330 kroner
Hensatt Skrevet 30. august 2022 #17 Skrevet 30. august 2022 Dusjer i den lokale svømmehallen. To dusj så lenge man vil og en times bad for 35 kroner.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #18 Skrevet 30. august 2022 Mooria skrev (2 minutter siden): Det stemmer visst at krisesituasjoner får fram det verste i folk ja.. Så utrolig grådige og egoistiske mange er blitt, hva med å heller vise litt medmenneskelighet for alle de små og store butikker og bedrifter som sliter om dagen. Om ikke lenge så er sannsynligvis mange av dem gått konkurs, eller må permittere og si opp ansatte.. og månedsavgiften på treningssenteret blir vel omtrent like høy som en gjennomsnittlig strømregning, og så blir det vel syting og klaging over det også🙄 Egoismen lenge leve! Treningssenterene har lenge nytt godt av at folk ikke benytter seg av dusjen der, men heller dusjer hjemme. De har jo kalkulert inn i medlemsprisen at folk skal dusje der. Nå har de lenge gått i overskudd fordi folk dusjer hjemme i stedet. Så akkurat treningssentere syns jeg ikke så synd på. Rettelse, det er selvfølgelig synd på alle oss som må betale disse horrible strømprisene, men når man betaler for en tjeneste, som treningssenter med garderobefasiliteter, så er det bare naturlig at man benytter seg av dette så man slipper å betale dobbelt opp. Anonymkode: 46b43...86c 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #19 Skrevet 30. august 2022 Mooria skrev (8 minutter siden): Det stemmer visst at krisesituasjoner får fram det verste i folk ja.. Så utrolig grådige og egoistiske mange er blitt, hva med å heller vise litt medmenneskelighet for alle de små og store butikker og bedrifter som sliter om dagen. Om ikke lenge så er sannsynligvis mange av dem gått konkurs, eller må permittere og si opp ansatte.. og månedsavgiften på treningssenteret blir vel omtrent like høy som en gjennomsnittlig strømregning, og så blir det vel syting og klaging over det også🙄 Egoismen lenge leve! For et merkelig innlegg. Mange kommer nå til å slite med å få råd til både mat og strøm og alt mulig annet fordi vi har politikere som ikke vil det beste for oss. Mennesker som sliter økonomisk er som oftest verken grådige eller egoistiske, de prøver bare å overleve de krisene de står i. Vis nå litt medmenneskelighet med dem - om du overhodet er i stand til det. Anonymkode: c581d...e2c
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #20 Skrevet 30. august 2022 Nei, vettu hva. Jeg er ingen snylter heller. Jeg dusjer hjemme hver dag i ca 10-15 min. Vasker håret annenhver dag. Anonymkode: 59a1d...b8f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå