tio Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Trenger virkelig hjelp til foundation. Har tidligere brukt mineralfoundation, men ønsker nå å gå over til "flytende". Den må dekke veldig godt, da jeg har mye couperose/ sprengte blodkar og generelt ujevn hudfarge. Ikke være matt, da jeg ønsker mye fukt og glød, og helst ikke legge seg i linjer og rynker. Er 57 år og huden min er normal til tørr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #2 Del Skrevet 30. august 2022 Er veldig fornøyd med denne her, gir masse fukt å heldekkende https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/mattifying-camouflage-foundation?attr1_id=33 Anonymkode: 82a50...44e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 31. august 2022 #3 Del Skrevet 31. august 2022 Hei🤗 Jeg har nettopp fått prøvd ut denne litt,og må si det er en fantastisk foundation.. Den legger seg IKKE i linjer og rynker,og den jevner ut hudtonen. Til og med de sprengte blodkarene mine forsvinner med denne. den er veldig drøy siden den er tynn flytende. Og huden min blir heller ikke fet av den. Superbillig også🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #4 Del Skrevet 31. august 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Er veldig fornøyd med denne her, gir masse fukt å heldekkende https://www.makeupmekka.com/no-no/produkt/mattifying-camouflage-foundation?attr1_id=33 Anonymkode: 82a50...44e det var vel ikke et spesielt godt tips når hun ikke vil ha matt? Anonymkode: 74849...4b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #5 Del Skrevet 31. august 2022 Kunne du prøvd BB-stick fra Caia da? Jeg sverger til den. Den er ikke matt! Anonymkode: 73ff4...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 31. august 2022 #6 Del Skrevet 31. august 2022 Spør om du kan få en tester på Estee Lauder Futurist Hydra Rescue foundation. Den har god dekkevne, gir fin glød og holder seg veldig fin i løpet av en dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #7 Del Skrevet 31. august 2022 https://fredrikoglouisa.no/produkt/les-beiges-foundationhealthy-glow-foundation-hydration-and-longwear-2/ Dekker på en fin og naturlig måte, gir masse fukt og glød 💞 Anonymkode: cd641...301 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #8 Del Skrevet 31. august 2022 Cc cream fra it cosmetics, kicks. Dekker alt, ser naturlig ut, har spf 50 og gir glød. Tilpasset sensitiv hud. Anonymkode: 67d97...0ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #9 Del Skrevet 1. september 2022 flusa skrev (På 31.8.2022 den 5.45): Hei🤗 Jeg har nettopp fått prøvd ut denne litt,og må si det er en fantastisk foundation.. Den legger seg IKKE i linjer og rynker,og den jevner ut hudtonen. Til og med de sprengte blodkarene mine forsvinner med denne. den er veldig drøy siden den er tynn flytende. Og huden min blir heller ikke fet av den. Superbillig også🤗 Er de lyse eller mørke i fargen?:) Anonymkode: 13a0f...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2022 #10 Del Skrevet 1. september 2022 Lava Art er knallgod!! Dekker utrolig godt! Kan kun kjøpes på nett. Anonymkode: 21ce3...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 1. september 2022 #11 Del Skrevet 1. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er de lyse eller mørke i fargen?:) Anonymkode: 13a0f...090 Hekt perfekt farge🤗 Traff på første rorsøk da jeg bestilte🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå