AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Er det vanskelig å date og finne en kjæreste når en har hund? Anonymkode: a01a3...3af
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Hvis hund er viktig for deg bør du se etter en som har samme interesse. Det er vel greit å få til? Anonymkode: 26288...e11 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 På tinder. Jeg sveiper konsekvent til venstre om jeg ser hun har hund. Anonymkode: 23325...023 3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Kan godt være. Men jeg har dessverre tidligere endt opp med menn som ikke taklet hundene. Kom jo frem utover i forholdet. (Da må jo mannen dumpes) Så klok av skade, dater bare menn som er over gjennomsnittlig intressert i hundesport, og vet hva det går ut på. Anonymkode: 44677...6d4 2 1
Rosagodis Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Jeg har alltid sveipet menn med hund vekk samt treningsfrikere som flekser på gymmen og legger det som profilbilde på datingsteder..... Der har jeg også sveipet vekk gitt... Matchogutter er ikke noe for megpå snart 40 år. Selvgode 🤢 Orker ikke gå inn i et forhold med hund for jeg gidder ikke at hele leiligheten er full av pels og sikkel som jeg alltid må ta. Samtisig ikke har friheten til og gjøre hva man vil med hund og barn❤️ 2
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 Jeg har alltid vært svært glad i dyr og hadde en periode hund hos forrldrene mine. Merker derimot med årene at jeg får mindre og mindre lyst på selv. Alle vennene mine som har hund, har krevende raser som røyter (og lukter) mye. De er ofte syke/må til veterinær og krever mye aktivitet, stell og utfordringer med pass i ferier osv. Så hund ville i dag blitt sett på som en ulempe for meg. Samtidig som jeg hadde tenkt at en mann med hund med stor sannsynlighet kunne være et varmt dyremenneske med gode verdier. Tror uansett rasen ville vært det avgjørende. ‘Si meg hvilken hunderase du har, så skal jeg si deg hvem du er;) Anonymkode: fd25f...0df 3
Bamseklemmer Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Å ha en kvinne som elsker og gir omsorg til sine kjæledyr, gjør at jeg selv kan gå ned på fireføtter.. Hun er like elskverdig og god med oss begge❤️🥰 1
Maestro Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Veldig kjekt om han har hund! Meeen.. jeg har katt som jeg ikke skal kvitte meg med 🤭 vil ha hund selv en dag da jeg er hjemmeværende og går mye turer rundt forbi 😊😊
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Med mindre han har et hel hunde kobbel med huskyer så ser jeg bare på det som positivt at han har hund 😊 Anonymkode: a2ef7...d07
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 Som ei uten hund som heller ikke har så stort ønske om det, så ser jeg ikke særlig fordel av å ha hund når man dater. Spontaniteten som er noe av det beste i forelskelsesrusen (og viktig ellers for meg) forsvinner i stor grad, tid uten dyret og ansvaret som føler med blir sterkt begrenset, overnatting hos meg utgår uten hundepasser, mye tid går bort til turer om det er en aktiv rase - og det er begrensninger på hva jeg faktisk kan og ønsker å være med på av det. Ikke synest jeg det er riktig å ofte spørre andre om pass for dyret heller. Anonymkode: b2a84...ea9 1
Gjest ytmnd Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 (endret) Bare positivt for min del, elsker hunder 😍 Endret 29. august 2022 av ytmnd
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #13 Skrevet 29. august 2022 Jeg hadde hund da jeg traff samboer via tinder. Det var i alle fall ikke noe problem for han, da han er glad i hund selv. Han fikk ta del i hundens liv i noen gode år, før hunden gikk bort av alderdom. ❤️ og i dag har vi en ny hund. ❤️ Anonymkode: 0c691...45e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #14 Skrevet 29. august 2022 Jeg har katt, så hund er uansett uaktuelt for min del. En annen grunn til at jeg ikke dater hundemennesker er at det finnes så ekstremt mange uoppdragne bikkjer. Det hoppes, tigges, gneldres og stjeles mat uten at eieren løfter en finger for å korrigere babyen sin. Det er mange som tenker at alle andre skal bli like glad i bikkja og synes den er like søt som de selv synes. En sånn person vil jeg helst ikke oppdra barn med. Anonymkode: 47079...875 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #15 Skrevet 29. august 2022 ikke vanskelig. Har både hund, to katter og hest, men blir rent ned av mannfolk likevel. Dyrene mine er pene og veloppdragne da. Og ikke hunderase som røyter eller lukter veldig. Jeg kunne godt datet en som drev med huskyer f.eks., men da hadde vi vært særboere. Anonymkode: 027fc...14b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #16 Skrevet 29. august 2022 Ja, jeg foretrekker menn som liker hunder, samboeren min hadde hund når vi ble sammen, og jeg hadde hund. De to er begge borte for noen år siden av alderdom, men nå har vi en hund sammen og ønsker oss en til når barna er større😊 Men skjønner at noen ikke vil date noen med hund. Jeg datet en kattemann en periode for mange år siden, det funket ikke, mest på grunn av kattene🙈 Anonymkode: 3a018...762 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #17 Skrevet 29. august 2022 Det kommer an på. Sveiper ikke vek menn med hund (eller jo hvis de har en sånn liten veskehund...), jeg liker hunder. Men hvis de er veldig bundet av hunden, dvs må hjem, har ingen til å passe den om man reiser vekk en helg osv. så er det helt klart negativt. Jeg har barn med allergi, så det er ikke bare å ha en hund på besøk heller. Så ja, hund gjør det nok litt vanskeligere. Katter klarer seg litt mer selv, men alle dyr er jo forpliktende og ikke bare å reise fra. Hunder kan være like krevende som et barn faktisk... Anonymkode: b2c2b...076
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #18 Skrevet 29. august 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det kommer an på. Sveiper ikke vek menn med hund (eller jo hvis de har en sånn liten veskehund...), jeg liker hunder. Men hvis de er veldig bundet av hunden, dvs må hjem, har ingen til å passe den om man reiser vekk en helg osv. så er det helt klart negativt. Jeg har barn med allergi, så det er ikke bare å ha en hund på besøk heller. Så ja, hund gjør det nok litt vanskeligere. Katter klarer seg litt mer selv, men alle dyr er jo forpliktende og ikke bare å reise fra. Hunder kan være like krevende som et barn faktisk... Anonymkode: b2c2b...076 Men du er jo bundet av barn, så det skal bare gjelde partneren ikke deg? Anonymkode: 3017e...407 4
exictence Skrevet 29. august 2022 #19 Skrevet 29. august 2022 Jeg har inntrykk av at de med hund kommer lettere i snakk med andre mennesker. En hund ser ikke jeg på som noe hinder for kjærligheten. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #20 Skrevet 29. august 2022 Jeg har endt opp som samboer med en mann som hadde hund fra før av. Han er jo verdt det, men hjelpes som jeg skulle ønske at han ikke hadde den svære røytehunden... Jeg hadde ikke akkurat lyst på hund selv. Anonymkode: a3882...f76 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå