Heipådegådu Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Det ligger i familien, det sykt rare, stygge blikket når en spiller instrumenter, vi får alle trutmunn, som fører til det ser ut som vi har tenkt å ta gitaren, pianoet eller whatever når vi er fokusert. Andre som får rare ansiktsuttrykk når de spiller? Prøver dere å late med å smile? Øver på dette nå så vil gjerne ha tips til å se mer elegant ut når en spiller 🌟🌟
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #2 Skrevet 29. august 2022 Flott å høre at dere er en musikalsk familie; hvilket instrument spiller du ...? Når det gjelder spesielle ansiktsuttrykk, er kanskje grunnen til dette at man er spesielt konsentrert, og da skulle jeg tro det vil hjelpe å lære seg å slappe av i forhold til spillingen; for min del har jeg ikke problemer med dette når jeg spiller; derimot ble jeg fortalt at jeg sang i søvne da jeg var på en leirskole i barneskolen, så jeg håper dette har gått over - naboene mine ville neppe like å høre meg synge i søvne klokken tre om natten. Lykke til videre med musikken, og velkommen til "Tråden for oss som spiller tangenter" om du eventuelt skulle spille piano; musikk er en fenomenal hobby uansett hvilket nivå man spiller på. - Brian Anonymkode: 483c9...2cb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå