Gjest Gjest Skrevet 24. november 2005 #1 Skrevet 24. november 2005 Jeg har det alltid slik. Fåv vondt i magen, spesielt om jeg skal hjem til noen. Jeg klarer ikke slappe av. Så får jeg kjempevondt og bare gleder meg til han skal hjem. Jeg liker å være hjemme og alene. Det er snakk om smerte, jeg får vondt i magen. Noen som har det slik? Nå skal han være her en uke og jeg gruer meg.
Shea Skrevet 24. november 2005 #2 Skrevet 24. november 2005 Huff a meg. Høres ut som en meget ubehagelig følelse. Er det slik du føler ovenfor flere eller er det bare vedr. kjæresten din. Om det kun gjelder han så foreslår jeg at du virkelig tenker over om dette er et forhold vært å få slike dårlige følelser av. Men... slik jeg forstår det gjelder dette uansett. Burde muligens snakke med legen din. Det er mulig å få hjelp om dette er et stort problem for deg. Ønsker deg lykke til
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2005 #3 Skrevet 25. november 2005 Det er helt normalt å ha sommerfugler i magen, og å være litt spent. Har vel ingenting med forholdet i seg selv å gjøre?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #4 Skrevet 26. november 2005 Det er helt normalt å ha sommerfugler i magen, og å være litt spent. Har vel ingenting med forholdet i seg selv å gjøre? ← Det er vel ikke akkurat sommerfugler i magen hun beskriver her Hun gleder seg til han skal hjem, og liker å være hjemme og alene. Det høres ut som en form for angst, uten at jeg vet særlig mer om dette. Hvis det kun er forbundet med kjæresten din bør du absolutt revurdere forholdet.. Gjelder det "over all" kan du muligens få hjelp av psykolog. Lykke til:)
Gjest Catwoman Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Kanskje det kan hjelpe deg hvis du forteller han hvordan det er? Når han vet om det kan det gjøre det ting enklere for deg.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Hadde du ikke hatt det bedre uten kjæresten, når du bare venter på at han skal dra?
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #7 Skrevet 27. november 2005 Jeg forstår deg godt, dette er ikke uvanlig. Det er flere blant oss som liker seg best alene hjemme uten besøk og sånt. For mange er det selvvalgt, de kjeder seg rett og slett med andre og synes ofte at tiden er bortkastet. Dette kalles ikke for angst, men for selvvalgt alene-tid. Noen er mer loner's enn andre! Og det må være greit. Det stiller seg annerledes dersom kanskje ikke kjæresten din egentlig er rett for deg...hvis du ikke ser fram til å være i hans selskap kan man nok si at forholdet ikke er slik det burde være. Man skal gelde seg til å være sammen med en kjæreste.
Gjest Gjesta Skrevet 27. november 2005 #8 Skrevet 27. november 2005 Er det noen konkret du gruer deg til? Jeg har selv hatt det slik at jeg syntes det var ubehagelig at noen skulle se hvordan jeg så ut om morgenen. Det er ikke alle sider som er like tiltrekkende alle tider på døgnet. Noen sliter med å gå på do mens det er andre i huset. Eller å vise seg naken/i undertøyet for hverandre. Eller er redd for ikke å strekke til på andre områder. Kan det være noe av dette som plager deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå