AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Hei, jeg er ganske nyskilt og har da datet litt her og der, midt i 50 åtene jeg møtte en dame på nett før jul i fjor som jeg datet og har kontakt med nå. men jeg gjorde en gedigen tabbe i og søke på nett etter en ny dame som også er flott, men hun har ikke den x faktoren som hun første. Hun første har vært introdusert for noen vener før sommeren i år. Og hun andre gjennom sommeren. Jeg har møtt begges familie og mange venner. Ingen av damene har mørt min familie. saken er at jeg tror jeg liker hun første bedre, men synes det er flaut å komme med hun igjen. kan jeg komme med dame nr 1 til vennene nå eller er hun •død• for dem nå? hva tenker dere om dette ? Anonymkode: 43540...269
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Vennene dine er sikkert vant med at du vingler Anonymkode: fbbb8...1af 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Skal du ikke bry deg om, og venner har nok forståelse. Men, holdt du på med begge samtidig? Anonymkode: f0f7f...0a4 5
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Skal du ikke bry deg om, og venner har nok forståelse. Men, holdt du på med begge samtidig? Anonymkode: f0f7f...0a4 Ja, en liten periode og får ikke hun første ut av hodet. tenker nå evt å gjøre det slutt med hun jeg dater nå, før jeg gjør et forsøk til med hun første. jeg er jo ikke sikker på at hun vil ha meg tilbake da. Anonymkode: 43540...269
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja, en liten periode og får ikke hun første ut av hodet. tenker nå evt å gjøre det slutt med hun jeg dater nå, før jeg gjør et forsøk til med hun første. jeg er jo ikke sikker på at hun vil ha meg tilbake da. Anonymkode: 43540...269 Du bør uansett gjøre det slutt med hun du er med nå hvis du tenker mer på andre. Anonymkode: fbbb8...1af 1
exictence Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 Vennene var det siste jeg hadde tenkt på i den forbindelse. Men hadde tenkt at det var viktig for deg elv og damen at dere kun har hverandre, og at dere begge vil satse kun på dere og seriøst
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Det er vel du som skal være sammen med henne, og ikke vennene dine. Nå vet du jo ikke en gang om hun vil ha deg tilbake, så ikke tenk på det nå. Anonymkode: d86f3...dcd 2
Hannah80 Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Haha, det er vennene dine det er snakk om. Jeg hadde ikke brydd meg om det så hadde vært 10 damer du drev å sjonglerte med😂🥰 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå