AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Har fått baby. Hun er bare to måneder gammel, men har allerede stabler med klær. Har hørt at noen kaller det for nesting. At man hamstrer inn til baby. Er det flere enn meg som kjenner at shoppelysten ble sterkere etter at man fikk barn. Materialistisk, men interessant. Anonymkode: 678c7...11f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Helt normalt😅 Jeg prøver å begrense meg, har jo mange år med handling foran meg! Anonymkode: 93bf8...367
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Helt normalt😅 Jeg prøver å begrense meg, har jo mange år med handling foran meg! Anonymkode: 93bf8...367 Ja, godt poeng!😁😁 Anonymkode: 678c7...11f
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Nei, klærne varer jo så kort og tar opp masse plass med alt annet man har og kommet til å ha til baby😵Prøver å ha minst mulig, heller spare pengene til barnet blir større og faktisk trenger ordentlige ting og opplevelser😊 Anonymkode: 3bccf...369 2 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Shoppelysten fikk bare enda et nytt mål 🤭Handlet masse, særlig i starten! Har motsatt erfaring av #4. Min vokser ikke ut av klærne så fort, så måtte etterhvert stramme inn slik at det ikke ble så mye som varte i all evighet! Har klær i str 68 som ble brukt konstant i ett år, fra de var litt store til de var for små. Så etterhvert begynte jeg å planlegge mer og lete etter plagg jeg virkelig syntes var fine, fordi de kom til å bli brukt lenge og da måtte være litt skikkelige Anonymkode: b408a...1cc
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 Eg skjønner veldig godt lysta, sidan eg har absolutt lyst å handle omtrent alt eg ser! Men eg prøver å la være, sidan som nokon nevner går størrelsane fort i starten. Trur 62 brukte vi en måned, feks. Men eg koser meg masse med å 'vindusshoppe' på nettet, altså leite fram masse ting eg liker, men vente med å handle til vi trenger det. Anonymkode: 35ada...375
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Jeg hadde ikke samvittighet til det, for vi arvet så mye fint tøy... Dessuten koster det jo mye. Nå er hun i størrelse 86 og vi har ikke arvet så mye 92 og opp, så blir kanskje mer handling fremover. Anonymkode: a4f81...ac7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Jeg er 33 uker på vei nå, og innså at vi har MER ENN NOK allerede. Spesielt i størrelse 62 (men er vel bedre det enn at alt ble kjøpt i 50 i alle fall). Tror jeg må ta en pause før hun trenger ny størrelse. Anonymkode: a87b8...003
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Jeg hater shopping, må trues til å handle ting til meg selv og går ikke frivillig inn i en klesbutikk. Da baby ble født var et plutselig helt OK å bare stikke en kjapp tur innom Lindex. 😂 Anonymkode: a45fc...d07
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 Jeg fikk et slikt innfall, men da kjøpte jeg større størrelser, med veldig nyttige ting som ull osv. fremfor små størrelser! Anonymkode: 9e829...949
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 Et tips er å handle på salg en størrelse eller to opp. Ull, vinterdress etc. Sparer man mye på å kjøpe utenom sesong. Pakk det ned i plastbokser og merk med str og årstid så har du til neste mann Anonymkode: 46563...39a 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Shoppelysten fikk bare enda et nytt mål 🤭Handlet masse, særlig i starten! Har motsatt erfaring av #4. Min vokser ikke ut av klærne så fort, så måtte etterhvert stramme inn slik at det ikke ble så mye som varte i all evighet! Har klær i str 68 som ble brukt konstant i ett år, fra de var litt store til de var for små. Så etterhvert begynte jeg å planlegge mer og lete etter plagg jeg virkelig syntes var fine, fordi de kom til å bli brukt lenge og da måtte være litt skikkelige Anonymkode: b408a...1cc Brukte babyen str 4-6 mnd til det var nesten et år? Hvordan er det mulig?😅 Anonymkode: 3bccf...369 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #13 Skrevet 29. august 2022 9 minutter siden, AnonymBruker said: Brukte babyen str 4-6 mnd til det var nesten et år? Hvordan er det mulig?😅 Anonymkode: 3bccf...369 Noen er små og vokser tregt eller dårlig. Min var i utgangspunktet liten da han ble født og vokste ikke som han skulle (blant annet en lang vekststans på grunn av komplikasjoner etter en operasjon), så vi brukte 50 til han var 5 måneder liksom. 🙈 Anonymkode: a45fc...d07
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå