AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Jeg mener min datter mangler ikke noe. Men min mor gir ekstra penger til min datter som er tenåring, fordi hun vil at datteren "ikke skal ligge bak andre søskenbarn". Det er en slags konkurranse. Hun sier "jeg kan ikke akseptere at min Pia ikke har like fine klær som de andre barnebarna". Men hun har jo fine klær. Min datter mener også at hun har fine klær men bare ler og spøker og tar i mot penger fra sin bestemor. Det kommer nok av at hun gir meg også litt penger månedlig til å betale leie. Men da tror hun samtidig at hun også får rett til å kritiserere meg. Hva hadde dere gjort. Svelget stolthet og fortsattet å ta i mot penger, eller satt foten ned? Anonymkode: 9a5a8...252 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg mener min datter mangler ikke noe. Men min mor gir ekstra penger til min datter som er tenåring, fordi hun vil at datteren "ikke skal ligge bak andre søskenbarn". Det er en slags konkurranse. Hun sier "jeg kan ikke akseptere at min Pia ikke har like fine klær som de andre barnebarna". Men hun har jo fine klær. Min datter mener også at hun har fine klær men bare ler og spøker og tar i mot penger fra sin bestemor. Det kommer nok av at hun gir meg også litt penger månedlig til å betale leie. Men da tror hun samtidig at hun også får rett til å kritiserere meg. Hva hadde dere gjort. Svelget stolthet og fortsattet å ta i mot penger, eller satt foten ned? Anonymkode: 9a5a8...252 Hvorfor tar du i mot penger? Når man er voksen klarer man seg selv. Anonymkode: 0a320...ac5 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Du skriver ennå et innlegg om dette? Jesus…! Anonymkode: 623ff...c5c 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 At hun gir penger til barnebarnet er bare fint! Men du bør stå på egne ben. Så du kan jo slutte å ta i mot penger til husleie. Og da er det vel greit bestemor gir pengene til datteren din Anonymkode: 5b55f...94f
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Jeg mener min datter mangler ikke noe. Men min mor gir ekstra penger til min datter som er tenåring, fordi hun vil at datteren "ikke skal ligge bak andre søskenbarn". Det er en slags konkurranse. Hun sier "jeg kan ikke akseptere at min Pia ikke har like fine klær som de andre barnebarna". Men hun har jo fine klær. Min datter mener også at hun har fine klær men bare ler og spøker og tar i mot penger fra sin bestemor. Det kommer nok av at hun gir meg også litt penger månedlig til å betale leie. Men da tror hun samtidig at hun også får rett til å kritiserere meg. Hva hadde dere gjort. Svelget stolthet og fortsattet å ta i mot penger, eller satt foten ned? Anonymkode: 9a5a8...252 Syns det er et godt tegn at hun viser så tydelig at hun verdsetter alle barnebarna likt. Men skjønner vel litt av hva du reagerer på; at hun styrer og påberoper seg retten til å skjemme bort datteren litt. tror det eneste du får gjort er å snakke med henne. Hva enn du tenker om det bør du prøve å formidle til henne. Ellers ville jeg sett på det som noe som sannsynligvis ikke skader din datter Anonymkode: f4b7b...c15 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Du skriver ennå et innlegg om dette? Jesus…! Anonymkode: 623ff...c5c Hvordan fant du ut at jeg er den samme Ts Anonymkode: 9a5a8...252
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Hvorfor tar du i mot penger? Når man er voksen klarer man seg selv. Anonymkode: 0a320...ac5 Nødvendig for å bli boende der jeg bor, dessverre Td Anonymkode: 9a5a8...252
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nødvendig for å bli boende der jeg bor, dessverre Td Anonymkode: 9a5a8...252 Kvifor vil du nekte dottera di å få pengar, men det framleis er ok at du sjølv mottar pengar? Anonymkode: 5fa9a...64e 4
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nødvendig for å bli boende der jeg bor, dessverre Td Anonymkode: 9a5a8...252 Ja, men da bestemmer din mor. Det skulle jo bare mangle. Du er jo et stort barn selv, Ts. Eller Td. Anonymkode: aa420...3f5 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hvordan fant du ut at jeg er den samme Ts Anonymkode: 9a5a8...252 Ikke meg du spør, men skrivemåter og ikke minst problemstillinger, er lett å kjenne igjen.... Anonymkode: dfac1...b32 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå