AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Hei. Jeg er nå i 3 trimester, 28+4 og blir ofte kvalm/ har sure oppstøt før jeg har gjort nr2 på do. Kan også bli det om jeg har mye luft i magen. Men så fort jeg har fått «tømt tarmen» så letter det😅 Flere som har hatt det slik? Kjenner det begynner å bli virkelig plagsomt da jeg har emetofobi fra før. (Angst for å kaste opp). (Orker ikke spydige/nedlatende kommentarer) Kan gaviscon hjelpe mot dette? Anonymkode: 658c6...25e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Baby skviser andre organer til side på en måte som det er i poserende at mennesket (og dyr) overlever med såpass lite permanent skade som vi gjør. Så at fulle tarmer eller full mage fører til plassmangel er helt som forventet. Noen som opplever plassmangel i mage/tarm (av graviditet eller andre medisinske årsaker) finner god hjelp i å spise små porsjoner av kaloritett mat heller enn større av kalorifattig. Altså å få i seg nok kalorier på mindre volum. Du kan forsøke. Anonymkode: 8cb7d...0b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå