Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker å fri, men jeg har ikke verdens beste råd… Er det innafor å kjøpe noe til fra 500kr til 3000kr maks? Om jeg skulle finne noe til feks 500kr er det liksom dårlig av meg? Vil ikke skuffe henne heller, men hun har sakt før at for henne så betyr det ikke hva en forlovelsesring eller giftering koster, for det er jo ikke prisen på ringen som sier noe om kjærligheten. Hva tenker dere? er det for billig?

Anonymkode: 9916a...478

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du. Dette kommer helt an på hvordan hun er. Siden hun har sagt at prisen ikke er det som betyr noe, så blir hun nok glad for en ring som er fin men ikke så dyr. Slik tenker jeg også, jeg ønsker ikke en så dyr ring at jeg ikke tør å gå med den fordi jeg blir redd for å miste den.

Jeg hadde tenkt litt på hva slags ringer hun liker og så sett om jeg fant noe passende i den prisklassen :) 

Anonymkode: a6bf7...fe3

• Liker 1
Skrevet

Ville ikke brydd meg en tøddel om hva ringen kostet. 

Anonymkode: d9b42...411

Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg om prisen, er ikke det bare i amerikanske filmer man gjør det?

Jeg hadde isåfall brydd meg motsatt vei, at jeg hadde blitt litt irritert om den var veldig dyr. Jeg vil ikke gå rundt med 20 000 kroner på fingeren. Og for en fjottete ting å bruke masse penger på.

Jeg kan ingenting om ringer heller, så jeg hadde ikke ant hva den hadde kostet uansett, eller sett forskjell på en til 500 og en til 3000. Men jeg har nikkel-allergi da, så måtte hatt noe ekte. 

Hvis hun sier hun ikke bryr seg, så er det nok sant :)

Anonymkode: 2629a...632

Skrevet

Jeg hadde blitt glad, om jeg var giftetypen. Jeg hadde faktisk derimot IKKE blitt glad om mannen hadde tatt opp lån eller noe annet dumt for noe så overfladisk som en ring. Finn en du tror hun vil like, i din prisklasse. Og lykke til. ❤️ 

Skrevet

Ikke kjøp ring til 500 kr. Men du får en fin ring fra 1000 og oppover. Og skriv noe fint inni! :)

Anonymkode: 89481...5b7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...