Gå til innhold

Hva er din favoritt fra Findus fisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilbud på Findus fisk nå, og tenkte å fylle opp litt av fryseren. Kjekt å ha på travle dager. 

Så, hvem smaker høgg, og hvem er gode? 

Ps. Vet det ikke er gourmetmat for de som ønsker å kommentere i den retningen. Men har ikke ork eller tid, (eller fantasi) til å lage alt fra bunnen i en hektisk hverdag. Trenger innimellom bare å slenge noe i panna eller i ovnen. Da er Toro og Findus tipp topp her i gården 🥳

• Liker 2
Skrevet

Dessverre var de sluttet med kapteinens fylte med reker...

Nå er det fransk fiskegrateng.

• Liker 1
Skrevet

Fiskegrateng

Anonymkode: c17c7...225

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker Fish'n'crisp, men det er litt sånn helgemiddag for meg, med stekte båtpoteter og revet gulrot ved siden av. Gjerne litt remulade til å dyppe i også.

Ellers er det seifilet jeg kjøper, den bruker jeg til hjemmelaget fiskegrateng.

• Liker 1
Skrevet

Hverdagsmiddagen her går det ofte Findus Matlyst sprøbakte fiskefilet med fullkorn i kavringen :) 

Anonymkode: 05ae9...aa9

• Liker 2
Skrevet

Fiskefileter med fullkorns-topping. Godt alternativ til de klassiske fiskepinnene 😊

Skrevet

Fish & crisp

Frøbakt fiskefilet (gresskarfrø)

Ovnsbakt fiskefilet (den med broccolisaus)

• Liker 1
Skrevet

Torsk Gourmet, de renskårne ryggfiletene. Kan brukes til mye, men så liker jeg også best å lage mat fra bunnen av.

Anonymkode: a1855...c95

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Torsk Gourmet. Nydelig å steke på panne. 

Skrevet

Mesteparten av fisken de bruker er alasca et eller annet. Svært sjeldent man finner fisk fra Findus og Frionor med torsk.

Før het det f.eks frityrstekt torsk, nå heter det fiskepinner for det er ikke torsk i dem lenger.

Anonymkode: 520a8...bb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Mesteparten av fisken de bruker er alasca et eller annet. Svært sjeldent man finner fisk fra Findus og Frionor med torsk.

Før het det f.eks frityrstekt torsk, nå heter det fiskepinner for det er ikke torsk i dem lenger.

Alaska pollock = alaskatorsk, som er en fiskeart i torskefamilien. Det er denne fisken Findus bruker i mange av produktene sine.

Anonymkode: 3ae61...aa4

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Alaska pollock = alaskatorsk, som er en fiskeart i torskefamilien. Det er denne fisken Findus bruker i mange av produktene sine.

Anonymkode: 3ae61...aa4

Ok, men jeg ville foretrukket Norsk Torsk som de brukte før.

Skrevet

Jeg liker denne:

2d02ae4f-b4e7-404a-9c58-6c95d0c60b8b.jpe

Anonymkode: 5cccd...750

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...