Gå til innhold

Lagre dirty bilder og filmer på iphone

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å sende dirty bilder og filmer av at jeg leker alene til mannen min, men er så redd for at ungene skal snuble oppi disse bildene når de låner tlf etc. Hvordan kan disse lagres uten at barna kan finne de? Går det an å ha passordbeskyttet bildemappe eller noe på iPhone? 

Kunne nok posta denne under data eller noe, men regner kanskje med at det er andre her som sender kinky bilder 😇

Anonymkode: 6c649...247

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du laste ned keepsafe på iPhone? 

Bruker den på android. 

Skrevet

Du kan skjule bildene i egen album.. Om du skrolle ned i bilde-appen kommer du til "skjulte bilder". De som legges der blir borte fra vanlige album.

Skrevet

Jeg lagrer mine i Snapchat, det er jo en klassisk nakenbilde-app, så der er det en Hide snap (My eyes only)-funksjon :)

Anonymkode: 8236b...052

• Liker 1
Skrevet
Blåjojo skrev (På 28.8.2022 den 23.00):

Du kan skjule bildene i egen album.. Om du skrolle ned i bilde-appen kommer du til "skjulte bilder". De som legges der blir borte fra vanlige album.

Kan man passordbeskytte dette? 

Mannen min har ikke snap, han slettet det pga noen ekstremt innpåslitne familiemedlemmer. Så det utgår. Jeg har sendt et par små videoer på imessage, men får litt noia når jeg vet at fitta mi ligger ubeskyttet på telefonen hans, og seksåringen låner den for å se på YouTube… Så da får han ha videoene et par dager, og så sletter jeg de igjen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan man passordbeskytte dette? 

Mannen min har ikke snap, han slettet det pga noen ekstremt innpåslitne familiemedlemmer. Så det utgår. Jeg har sendt et par små videoer på imessage, men får litt noia når jeg vet at fitta mi ligger ubeskyttet på telefonen hans, og seksåringen låner den for å se på YouTube… Så da får han ha videoene et par dager, og så sletter jeg de igjen. 

Nei det tror jeg ikke kan passordbeskyttes. 
Har ikke prøvd på å finne det ut siden jeg ikke har noen barn som låner tlf, og kun bruker mappen til bilder jeg tar av andre årsaker, og som ikke trenger å ligge i album.

Skrevet

Du kan ha passordbeskyttelse på hele bildeappen, det har jeg. Ungene behøver ikke se noen av mine bilder, ellers kan jeg vise dem det de skal se. 

Anonymkode: d05ed...715

Skrevet

Last ned Photo vault

Anonymkode: 2abfc...051

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...