AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Er gravid og det hadde vært veldig gøy om noen vil prøve å "se" hva jeg får😍🙏🤗 Ønsker ikke kommentarer fra dere som ikke tror på slikt. Anonymkode: f574c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løvenskonge Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er gravid og det hadde vært veldig gøy om noen vil prøve å "se" hva jeg får😍🙏🤗 Ønsker ikke kommentarer fra dere som ikke tror på slikt. Anonymkode: f574c...b0b Gutt , og du vil få en gutt til neste svangerskap om 18 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 løvenskonge skrev (Akkurat nå): Gutt , og du vil få en gutt til neste svangerskap om 18 mnd. Om dette stemmer vil jeg få totalt 5 gutter😄 Anonymkode: f574c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 Skulle sjekke hva du fikk, det var de ikke interessert i å svare på. Du har fått en beskjed, det er en sak som uroer eller plager deg, du skal ikke være redd og bekymre deg for mye, du har kontroll og det kommer til å ordne seg. Det er bare så fort at en føle seg liten og redd. Anonymkode: 0c772...7f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 Tror du får en unge Anonymkode: 7126d...a18 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skulle sjekke hva du fikk, det var de ikke interessert i å svare på. Du har fått en beskjed, det er en sak som uroer eller plager deg, du skal ikke være redd og bekymre deg for mye, du har kontroll og det kommer til å ordne seg. Det er bare så fort at en føle seg liten og redd. Anonymkode: 0c772...7f7 Har jeg fått en beskjed? Ang hva? Klarer du å se om det blir barn av dette svangerskapet? Anonymkode: f574c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har jeg fått en beskjed? Ang hva? Klarer du å se om det blir barn av dette svangerskapet? Anonymkode: f574c...b0b Beskjeden er at det du er redd for eller bekymrer deg for, ikke kommer til å være så farlig eller skummelt som det virker. Så om du er redd dette svangerskapet ikke skal gå bra, er det bare mest angst og uro som rår. Anonymkode: 0c772...7f7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest løvenskonge Skrevet 28. august 2022 #8 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om dette stemmer vil jeg få totalt 5 gutter😄 Anonymkode: f574c...b0b Men du er alfakvinne, passer bra med gutter og er flink til å håndtere menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #9 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beskjeden er at det du er redd for eller bekymrer deg for, ikke kommer til å være så farlig eller skummelt som det virker. Så om du er redd dette svangerskapet ikke skal gå bra, er det bare mest angst og uro som rår. Anonymkode: 0c772...7f7 Ok takk. Ser du noe annet? Feks kjønn eller andre ting? Anonymkode: f574c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Del Skrevet 28. august 2022 Regner med det er jente. Får opp lys, lett, hvit, rosa energi.. lyst hår kanskje.. lett natur... liker å være ute, ser grønt gress, nakne tær, glad jente og et epletre. Anonymkode: c5e27...b02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er gravid og det hadde vært veldig gøy om noen vil prøve å "se" hva jeg får😍🙏🤗 Ønsker ikke kommentarer fra dere som ikke tror på slikt. Anonymkode: f574c...b0b Trist å lese at man i 2022 fortsatt velger å tro på dette tullet. Håper du, for ditt barns del ikke går ut med at du er en av "de" som tror på slikt. En nabo av meg kom på besøk til meg i slutten av juli og fortalte at han hadde snakket med en som kan spå været.. Han fortalte at august blir det lite nedbør. Enden på visa nå som august snart er over er at juli og august i nordland ikke har hatt mer nedbør på 100 eller 150 år.. Spurte naboen om han hadde fått vite hvorfor det ikke ble slik som dette orakelet hadde spådd.. Det visste han ikke, men i september skulle det bli bare høytrykk.. Og med høytrykk så ventes det lite nedbør.. Så da gjenstår det å se om denne personen som "kan seg på været" kommer til å ta feil 3 måneder på rad. Anonymkode: 2780b...833 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #12 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trist å lese at man i 2022 fortsatt velger å tro på dette tullet. Håper du, for ditt barns del ikke går ut med at du er en av "de" som tror på slikt. En nabo av meg kom på besøk til meg i slutten av juli og fortalte at han hadde snakket med en som kan spå været.. Han fortalte at august blir det lite nedbør. Enden på visa nå som august snart er over er at juli og august i nordland ikke har hatt mer nedbør på 100 eller 150 år.. Spurte naboen om han hadde fått vite hvorfor det ikke ble slik som dette orakelet hadde spådd.. Det visste han ikke, men i september skulle det bli bare høytrykk.. Og med høytrykk så ventes det lite nedbør.. Så da gjenstår det å se om denne personen som "kan seg på været" kommer til å ta feil 3 måneder på rad. Anonymkode: 2780b...833 😭😭😭 Anonymkode: ff538...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #13 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Regner med det er jente. Får opp lys, lett, hvit, rosa energi.. lyst hår kanskje.. lett natur... liker å være ute, ser grønt gress, nakne tær, glad jente og et epletre. Anonymkode: c5e27...b02 Så spennende! Går selv å tror det er gutt siden jeg har gutter fra før. Men hadde jo vært gøy å få ei jente. Så hadde vært gøy om du har rett. Ser du noe annet? Anonymkode: f574c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #14 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Så spennende! Går selv å tror det er gutt siden jeg har gutter fra før. Men hadde jo vært gøy å få ei jente. Så hadde vært gøy om du har rett. Ser du noe annet? Anonymkode: f574c...b0b Tusen takk foressten🥰 Anonymkode: f574c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #15 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Beskjeden er at det du er redd for eller bekymrer deg for, ikke kommer til å være så farlig eller skummelt som det virker. Så om du er redd dette svangerskapet ikke skal gå bra, er det bare mest angst og uro som rår. Anonymkode: 0c772...7f7 Tusen takk❤️ Anonymkode: f574c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #16 Del Skrevet 28. august 2022 Jente. Ikke I tvil. Alt godt til deg Anonymkode: 2c4f7...768 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #17 Del Skrevet 28. august 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Er gravid og det hadde vært veldig gøy om noen vil prøve å "se" hva jeg får😍🙏🤗 Ønsker ikke kommentarer fra dere som ikke tror på slikt. Anonymkode: f574c...b0b er det greit om jeg kun har x men evner ? har ikke åndenes makt evner kan ikke se fram i tid, men kan bæsje veldig store klumper. er som oftest etter taco, men de er så store at de tetter toalettet og dette er det kun jeg i hele verden som kan gjøre Anonymkode: 1c13f...8e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #18 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jente. Ikke I tvil. Alt godt til deg Anonymkode: 2c4f7...768 Tusen takk for svar. Oppdaterer når jeg får bekreftet kjønn. Gøy å se om det slår riktig😃❤️ Anonymkode: f574c...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #19 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Skulle sjekke hva du fikk, det var de ikke interessert i å svare på. Du har fått en beskjed, det er en sak som uroer eller plager deg, du skal ikke være redd og bekymre deg for mye, du har kontroll og det kommer til å ordne seg. Det er bare så fort at en føle seg liten og redd. Anonymkode: 0c772...7f7 Kan jeg spørre deg.. Hvem er "de"? Anonymkode: f574c...b0b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #20 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan jeg spørre deg.. Hvem er "de"? Anonymkode: f574c...b0b Kortene jeg bruker ☺ Anonymkode: 0c772...7f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå