AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Aner ikke hva som skjedde, men plutselig har 1,5-åringen blitt så enkel og grei å legge! Det er helt fantastisk! Vi har hatt så mye styr med legging, brukt hele kveldene på det. Jeg har grudd meg til legging hver dag. Føler at vi prøvde nesten alt, hadde gode rutiner, blablabla. Ingen effekt. Men så plutselig ble det greit. Alder, modning, aner ikke. Så hvis du strever med leggingen, hold ut! Jeg vet at det er noe dritt! Kanskje det brått snur for dere også (Venter på at det skal snu igjen, men koser meg med det så lenge det varer uansett 😛 ) Anonymkode: bc2fa...2a9
Helene Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Det er så fint å høre om positive ting. Flere mnd før jeg fikk mitt barn, var på besøk, foreldrene brukte timer på å legge, ta opp babyen, legge igjen. Ta opp igjen. Så da jeg fikk min baby, ordnet ryddige leggerutiner. En baby kan lage mareritt for deg. Du må være voksen, ansvarlig forelder. Sette grenser. Kan huske 3 uker i hennes babyverden, vekket meg midt i natten. Det var tenner. Ellers, lille gullet mitt, vi sov til kl 10. ok, baby, ammet innimellom. Babyen min var helt fantastisk. Nå er hun voksen. Som barn, elsket løvenes konge. Hater grøt, barnet elsker grøt. Det er forskjell på oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå