J.. Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Hei! Når jeg prøver å poste bilder,får jeg bare opp "feil" og at bilde er for stort (noe det ikke er. Hva kan dette være?
Matas Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Hei @J.. Jeg flyttet tråden din til tilbakemeldinger og informasjon i tilfelle det er flere som har samme problem. Jeg tagger teknisk ansvarlig @TSP ettersom dette er et teknisk spørsmål. - Matas, mod. 1
TSP Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 J.. skrev (På 28.8.2022 den 21.16): Hei! Når jeg prøver å poste bilder,får jeg bare opp "feil" og at bilde er for stort (noe det ikke er. Hva kan dette være? Hei, Det blir litt vanskelig for meg å vurdere hvilken feil du støter på uten mer informasjon. Ta et skjermbilde av feilmeldingen og/eller last opp bildet du forsøker legge ved på Google Drive eller lignende og send en delt lenke til meg.
J.. Skrevet 13. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2022 (endret) . Endret 13. september 2022 av J..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå