Gå til innhold

Hvem kan hjelpe? Rusa besteforeldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen bekjente som nylig har blitt besteforeldre, planen er at de skal «overta» barnebarnet mer og mer da foreldrene sliter. Det jeg lurer på er om ikke besteforeldre må gjennom bv feks? De har tidligere vært åpne om at de sliter psykisk begge og går på tunge medisiner, i perioder kan det se ut som de ikke vet hvilken planet de er på, bilen blir mer og mer oppskrapte da de kjører ruset. Drikking, krangling og slåssing. Vet at politi har vært der flere ganger, men får det ikke til å stemme at de er det bedre alternativet enn foreldre. Det kan se ut som de ikke klarer å ta vare på seg selv. Bør familien deres prate med helsestasjon? Eller hvem? 

Anonymkode: 666a6...972

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker DU kan være den som sender bekymringmelding om du tenker barnet ikke har det bra.

Anonymkode: f6d38...9b8

• Liker 1
Skrevet

Meld fra til barnevernet.

Skrevet

Ts her, jeg syns det er vanskelig da jeg ikke kjenner de nok til å omgås de sammen med barnet. Det kom opp som et samtaleemne mellom noen som er nærmere enn meg. Men skal ta det videre.

Hadde tenkt det var en viss gang i det at bv sjekket opp med politi og evt lege for at ikke barna blir kasteballer. 

Anonymkode: 666a6...972

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...