Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hellu! Jeg må bysse min 10 uker gamle baby til søvn for natten. Det går helt fint, og gjør meg ingenting nå, men jeg bekymrer meg veldig for at dette er noe baby blir avhengig av når hun blir eldre og tyngre. Kan noen dele deres erfaringer ved å avvenne byssing? Hvordan gjorde dere det og hvor lang tid gikk det? Eller gikk det seg til av seg selv? Hvordan da i så fall? Tar i mot alt her😇

Anonymkode: 3a164...6b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen fare, det går seg til uten problemer ☺️ Det er ikke mulig å skjemme bort en baby, 10 uker er jo ingenting og det er mange babyer som trenger mer støtte enn det inn i søvnen. Når babyen blir større legger du jo merke til at behovet for støtte minker, og da trapper du bare ned tilsvarende. 

Anonymkode: 8c2e0...415

• Liker 1
Skrevet

Gyngestol. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten. Jeg kunne sitte lenge i gyngestolen og gynge, mens jeg bysset babyen litt. Mye mindre slitsomt enn å gå rundt på gulvet med babyen i armene og bysse, og mye mer beroligende for oss begge to.

Anonymkode: 514d4...1a7

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ingen fare, det går seg til uten problemer ☺️ Det er ikke mulig å skjemme bort en baby, 10 uker er jo ingenting og det er mange babyer som trenger mer støtte enn det inn i søvnen. Når babyen blir større legger du jo merke til at behovet for støtte minker, og da trapper du bare ned tilsvarende. 

Anonymkode: 8c2e0...415

Jeg begynte å gråte litt når jeg leste dette. Takk (selv om jeg selvfølgelig vet at det ikke nødvendigvis er gitt..).

Anonymkode: 3a164...6b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...