AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Jeg er singel mann og bor i en av de største byene i Norge. Jeg er veldig klar for å etablere meg ettersom jeg har alt på stell og føler meg klar for det. Da jeg er singel har jeg selvfølgelig mye fritid etter jobb. Jeg har problemer med å øyne hvilke muligheter som er rundt for meg å treffe kvinner og bli kjent. Jeg går i egen boble og stort sett komfortsone som alle gjør, og dagene går jo. Jeg er der nå at jeg er fleksibel til å treffe kvinner bosatt i store deler av midt-vest-sør-øst norge. Se bort i fra Tinder å treffe på folk på, jeg ønsker via andre arena. Tinder har gitt lite hell hittil, men desto mye tidsbruk. Hvor kan man treffe folk på en casual måte? In the weekend er jeg stort sett tilgjengelig for å delta på ting som skjer, men jeg vet virkelig ikke hva det kan være. Er det en steder i Norge hvor det arrangeres speedating? Uformelle singel treff ? (ikke sukker, jeg er ikke så gammel). Eventuelt andre ting? Skulle man treffe dama bosatt i en annen landsdel enn jeg bor i, er jeg selvsagt åpen for å flytte Anonymkode: 76245...caa
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Utlandet og se deg aldri tilbake. Bedre ROI. Hent henne hit, men pass på at damene her ikke hjernevasker henne. Lykke til. Anonymkode: b8dc7...4ac
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Utlandet og se deg aldri tilbake. Bedre ROI. Hent henne hit, men pass på at damene her ikke hjernevasker henne. Lykke til. Anonymkode: b8dc7...4ac Tror ikke det skal være nødvendig.. det må jo være mulig å klare det i Norge! TS Anonymkode: 76245...caa
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 11 minutter siden, AnonymBruker said: Tror ikke det skal være nødvendig.. det må jo være mulig å klare det i Norge! TS Anonymkode: 76245...caa Lykke til 🤣 Anonymkode: b8dc7...4ac
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Hva gjør du på fritiden da? ingen ting? Eller liker du å trene? Se film? Gå på byen? Friluftsliv? Det er jo gjerne på slike arenaer, eller skole/jobb at man treffer folk. Har du lyst til å prøve noe nytt? Liker du kanskje å danse? Der er det gjerne stort flertall av damer... Anonymkode: 8966a...3b4
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva gjør du på fritiden da? ingen ting? Eller liker du å trene? Se film? Gå på byen? Friluftsliv? Det er jo gjerne på slike arenaer, eller skole/jobb at man treffer folk. Har du lyst til å prøve noe nytt? Liker du kanskje å danse? Der er det gjerne stort flertall av damer... Anonymkode: 8966a...3b4 På fritiden trener jeg på senter eller går en tur. Det er jo individuell aktiviteter jeg da driver med, og blir dermed ikke kjent med andre. Har veldig lyst å prøve noe nytt, men så er den komfortsona da? Å skulle omstille seg å bli en annen person. Det sitter langt inne å gjøre endring fra den daglige rutine. .. TS Anonymkode: 76245...caa
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): På fritiden trener jeg på senter eller går en tur. Det er jo individuell aktiviteter jeg da driver med, og blir dermed ikke kjent med andre. Har veldig lyst å prøve noe nytt, men så er den komfortsona da? Å skulle omstille seg å bli en annen person. Det sitter langt inne å gjøre endring fra den daglige rutine. .. TS Anonymkode: 76245...caa Du trenger jo ikke å bli en annen person selv om du utfordrer komfortsonen din. Kan jo være at du oppdager at du er mer enn det du er idag. Men skjønner at det er vanskelig å bryte ut av det vante og faktisk prøve noe nytt. Det finnes sånne singelturer med DNT. Det er jo et sted å begynne - bare pass på å kom i riktig aldersgruppe. Anonymkode: 1b785...70b
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 21.41): Utlandet og se deg aldri tilbake. Bedre ROI. Hent henne hit, men pass på at damene her ikke hjernevasker henne. Lykke til. Anonymkode: b8dc7...4ac Hvorfor skal du hente henne hit? Det er vel altfor stress? Du kan vel bo i Thailand, vel? 😜 da er du sikret at hun ikke blir hjernevaska! Anonymkode: c64b9...da0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå