AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Vi har nylig fått pos. test, noe uplanlagt men absolutt ikke uønsket. I etterkant av resultatet er han helt ekstremt kjærlig, opptatt av hvordan det går med meg osvosv. Han virker som om han har nådd et nytt nivå av å elske meg ellernoe. 😂 Hvordan har deres menn vært i etterkant av av å ha funnet ut du er gravid? Anonymkode: 31852...35e 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Min mann er også det mye mer omtenksom og kjærlig Anonymkode: 1e25e...29e
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Skrevet 29. august 2022 Her var alle ønsket da, men vi var bare veldig glade begge to. Det var når det gikk mot sluttet av han virkelig tok masse hensyn og var ekstra super. Anonymkode: 7a664...e50
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Skrevet 29. august 2022 Jeg er bare 8 uker da. Har hatt lite plager, så livet går som vanlig. Jeg trenger ikke ekstra omsorg, så det er ingen endring her. Jeg vil ikke bli dulla masse med heller. Jeg er frisk og rask og klarer meg selv. Men vet at han kommer til å være forståelsesfull og gi ekstra hjelp når det ev kommer plager. Anonymkode: 1488d...623
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Skrevet 29. august 2022 Mannen min var helt lik, og det varte hele graviditeten. Kjente han nesten ikke igjen. Han sliter veldig med å huske avtaler, datoer og klokkeslett (ADHD, heh), men hadde stålkontroll på alle svangerskapsrelaterte avtaler. Plutselig var det jeg som ikke huska nøyaktig klokkeslett liksom. Han ringte til og med for å sette opp første jordmortime for meg uten å si ifra fordi han var redd jeg skulle glemme det. Vanligvis er det jeg som må ordne sånt for han fordi han glemmer det. 😂 Anonymkode: 5d22f...a41
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #6 Skrevet 29. august 2022 Ja, han ble et rasshøl. Anonymkode: 2b701...555
mercury_ Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 Min var veldig kjærlig og omsorgsfull fra før, men da jeg gikk inn i uke 8 og ble kjempedårlig med hyperemesis ble han bare enda snillere. Ordnet alt for meg. Nå er jeg i uke 24 og fortsatt dårlig (men ikke like ille) og det er så koselig å se at han blir "belønnet" for strevet med spark og dult fra babyen i magen
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Mannen min har alltid vært kjærlig og omtenksom, og vi har alltid feks felt husarbeid hjemme likt oss i mellom. Men merker nå at det er mye mer kos enn før, han snakker og synger til magen, klemmer mer på meg, er enda mer på med å gi komplimenter på hvordan jeg ser ut osv. Og han tar nå 90 % av husarbeidet hjemme, siden jeg er i tredje trimester og bare klarer lettere oppgaver nå pga rygg og trøtthet. Føler han tar masse hensyn til meg og virkelig verdsetter meg. Vi er mer forelska enn noensinne. Anonymkode: 16a1d...0df
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Han er like god som før, han behandler meg som en dronning fra før også 💕 men, jeg slipper alt husarbeid da (skal sies at jeg har hyperemesis og derfor er i dårlig form). Men jeg trenger ikke be han om noe, alt blir bare gjort. Anonymkode: 99da7...97f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå