Gå til innhold

Kontroversiell film. "Good luck to you Leo Grande". Eldre kvinne kjøper sex av ung mann.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Filmen romantiserer og forherliger sexkjøp av yngre menn begått av en eldre enke.

Kan vi virkelig i 2022 lage en film som idealiserer sexkjøp? Hvorfor blir filmen til de grader hyllet når vi vet hvilket hat en film med motsatt kjønn og alder ville skapt? Det er vel ingen som i 2022 syns at Lolita er en flott film?

Hva hadde vi sagt om filmen portretterte en ung kvinne som solgte sex og ELSKET jobbet sin, slik den unge mannen i filmen gjør? 

Jeg føler vi dessverre er kommet til en tid hvor alt kvinner gjør er feministisk og fantastisk, mens menn blir lagt for hat. Kvinners seksualitet er naturlig og vakker, mens menns seksualitet bare er skitten.

Anonymkode: 47f04...2ae

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Pretty woman»?

Anonymkode: 34233...286

Skrevet
Isambard skrev (1 time siden):

Det er doble standarder ute å går, ja.

Jeg FATTER jeg ikke at samfunnet kan ignorere at det flere massasjeinstitutt driver åpent sexsalg til kvinnelige kunder:

https://massage-oslo.com/blogg/yoni-massage

De tilbyr lingam massasje til menn og 😳😳 er dette virkelig lov?? 

Anonymkode: 820da...0c0

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

«Pretty woman»?

Det er over tretti år siden filmen "Pretty woman" kom. Dengang ble den en stor suksess, den hadde sikkert blitt slaktet nå.

Anonymkode: c13c4...f60

• Liker 2
Skrevet

4 hours ago, AnonymBruker said:

Hva hadde vi sagt om filmen portretterte en ung kvinne som solgte sex og ELSKET jobbet sin, slik den unge mannen i filmen gjør? 

Foreslår at du ser flere filmer. Da "sexarbeid er arbeid" er veldig populært akkurat nå. Og Onlyfans finnes og man skal ikke shame for sexarbeid. Propagandaen for å kjøpe hverandres kropper er på det høyeste noensinne. Er ikke overrasket over at de nå viser en mann som liker jobben. Propagandaen må fortsette.

Og Lolita var vel 14? Er han i denne filmen også ett barn? Trodde han var voksen?

Anonymkode: 06777...ecf

• Liker 2
Skrevet

Som Mann må man bare godta enkelte ting.. Prøv heller å omfavne og kysse feministers virksomhet og det gode kvinnesynet, da får du igjen kontrollen av livet ditt

• Liker 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

«Pretty woman»?

Dette er en film om en prostituert som får en kjekk rik kunde som forelsker seg i henne. Filmen handler ikke om at hun elsker å pule gamlinger. 

Anonymkode: 37452...294

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
20 minutter siden, Bamseklemmer said:

Som Mann må man bare godta enkelte ting.. Prøv heller å omfavne og kysse feministers virksomhet og det gode kvinnesynet, da får du igjen kontrollen av livet ditt

Det du skriver gir ingen mening. Hvordan skal man "igjen få kontrollen av livet sitt" ved å akseptere at det er greit med mannlig prostitusjon, men ikke kvinnelig prostitusjon?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
22 minutter siden, Bamseklemmer said:

Feminisme har vel ikke noe med dette å gjøre? Feminister er i mot at folk kan kjøpe andres kropper.

• Liker 2
Skrevet
Isambard skrev (7 timer siden):

Det er doble standarder ute å går, ja.

Jeg FATTER jeg ikke at samfunnet kan ignorere at det flere massasjeinstitutt driver åpent sexsalg til kvinnelige kunder:

https://massage-oslo.com/blogg/yoni-massage

Hva faen, det her er jo akkurat det samme som prostitusjon?

Anonymkode: 0e945...0d8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og Lolita var vel 14? Er han i denne filmen også ett barn? Trodde han var voksen?

Anonymkode: 41de2...e41

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Feminisme har vel ikke noe med dette å gjøre? Feminister er i mot at folk kan kjøpe andres kropper.

Gi meg ett eksempel på at norske feminister har ytret sin motstand mot at kvinner skal kunne kjøpe menns kropper?

(Før denne filmen kom ut)

Anonymkode: 41de2...e41

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Det du skriver gir ingen mening. Hvordan skal man "igjen få kontrollen av livet sitt" ved å akseptere at det er greit med mannlig prostitusjon, men ikke kvinnelig prostitusjon?

Skrev jeg noe om å akseptere? nei, jeg gjorde ikke det.. Føler man seg hatet som mann, må man også forstå hatet. Men hvilke menn føler seg hatet her i norge pga dette?

Skrevet

Det er jo en komedie da, og pretty woman var jo ok det også, romantisk film. Men i det hele tatt er det mye i film som ikke burde romantiseres men samtidig klager folk på at NRK blant annet er for politisk korrekt og moraliserende. You vant have it both ways. 

Anonymkode: 1f21a...a76

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Ja, tatt i betrakning at hatet kommer fra feminister, må jo disse mennene støtte prostutusjon..eller?

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Bamseklemmer said:

Skrev jeg noe om å akseptere? nei, jeg gjorde ikke det.. Føler man seg hatet som mann, må man også forstå hatet. Men hvilke menn føler seg hatet her i norge pga dette?

Du skrev "godta" . Å godta betyr det samme som å akseptere. 

1 hour ago, Bamseklemmer said:

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Du skrev "godta" . Å godta betyr det samme som å akseptere. 

Enkelte ting må en mann tåle ja, men det betyr jo ikke at jeg verken aksepterer eller hater prostitusjon🤔

Jeg har aldri følt på dette hatet eller skjevfordelingen av seksualiteten TS skriver om. Hatet kommer til dem som støtter, og engasjerer seg. Men jeg tror skjevfordelingen kommmer av, at det forgår mye skitten virksomhet i virkeligheten

Menns seksualitet er ikke så skitten, den er ganske så lik kvinnenens seksualitet.. Det er menn som støtter eller driver med voldtekt, pedofili og overgrep som er skitten.. Så hatet er aller størst blandt disse menn, så derfor må vi tåle å høre det uten å bli forbannet.. Blir du forbannet og engasjert, må du også tåle å bli hatet og avslørt🤭

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er en film om en prostituert som får en kjekk rik kunde som forelsker seg i henne. Filmen handler ikke om at hun elsker å pule gamlinger. 

Åja, så det er alder og utseende på kunder som avgjør om prostitusjon er fint og flott eller ikke?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...