AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Synes min skvetter fort, spesielt ved lyder. Er det normalt? Anonymkode: 0bc7a...cda
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Hvor gammel? Husker ikke helt nøyaktig når, kanskje rundt 3-4 mnd, men her hadde lille en periode hvor hun skvatt av absolutt alt og etterfulgt av skikkelig hylgråt! Varte kanskje to uker da. Sånn kunne amme henne og så kremtet jeg lavt grunnet sår hals = hopper opp og hylgråt 😅💕 Anonymkode: d8b5d...92f 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvor gammel? Husker ikke helt nøyaktig når, kanskje rundt 3-4 mnd, men her hadde lille en periode hvor hun skvatt av absolutt alt og etterfulgt av skikkelig hylgråt! Varte kanskje to uker da. Sånn kunne amme henne og så kremtet jeg lavt grunnet sår hals = hopper opp og hylgråt 😅💕 Anonymkode: d8b5d...92f 5 mnd, vært sånn siden fødselen. Anonymkode: 0bc7a...cda
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 Min var veldig sånn i starten. 6 mnd nå og er litt bedre Men kunne hylgråte hvis jeg nøs feks.. Anonymkode: 30f08...94e 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 I starten hvis han sov/slappa av på brystet mitt og jeg plutselig prata, skvatt han og hylgråt, Han er 3 mnd nå og skvatt her en dag da jeg startet støvsugeren. Han satt med ryggen til i tillegg da er det bare å ta ham opp å trøste i noen sekunder og så går det over. Han begynte å gråte en periode dersom vi snufsa. Liksom trakk pusten litt hardt innover i nesa. Men nå reagerer han bare med litt store øyne 🤣 Så de venner seg til flere og flere lyder etterhvert. Han skvetter også uten gråt hvis feks skapdørene på kjøkkenet slenges igjen. Det er særlig skarpe korte lyder han skvetter av. Husk hvor beskytta de var mot lyd inni livmora. Anonymkode: ccbc4...8ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå