Gå til innhold

Interiørblad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har nå kjøpt oss en ny leilighet og flytter inn i januar.Det meste vi har nå har vi lyst til å bytte ut.Da tenkte jeg at det kanskje var noen tips å hente i interiørblader.Hvilket blad leser dere og som dere synes er verdt pengene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal begynne å kjøpe Elle Interiør, aner ikke hvordan det er, men liker godt reportasjene i Elle, så håper interiørversjonen er like bra.

mor abonnerer på Bonytt, men selv synes jeg det blit litt mye "dansk industridesign" og "se steinhytta vår tegnet av den og den kjente fyren"

Skrevet
Jeg skal begynne å kjøpe Elle Interiør, aner ikke hvordan det er, men liker godt reportasjene i Elle, så håper interiørversjonen er like bra.

mor abonnerer på Bonytt, men selv synes jeg det blit litt mye "dansk industridesign" og "se steinhytta vår tegnet av den og den kjente fyren"

Har også tenkt på Elle Interiør.Kanskje jeg bare skal kjøpe det i morgen og se åssen det er:)

Skrevet

Jeg liker Elle interiør, House and garden, Homes and gardens, danske bonytt og living etc. Living etc er ganske moderne i stilen, de to andre engelske er med tradisjonelle.

Skrevet

Bonytt pleide å være det absolutt beste, det med mest "realistiske" reportasjone, men nå er det vel et år siden jeg slutta å kjøpe interiørblader (for en stund).

Gjest Isabellas
Skrevet

Jeg syns Elle Interiør er veldig bra! Mye spennende!

Skrevet (endret)

Jeg liker desidert best Bo Bedre, helst den danske utgaven. Og DesignInteriør. Elle interiør er også ålreit. Kjøper Interiørmagasinet av og til, men synes det er litt sånn eeeh... med måten de styler leilighetene på - med barn kledd i dyre merkeklær i stil med interiøret. Mye lekkert der, men en viss type leiligheter tilhørende en viss gruppe mennesker i et visst inntektsnivå på Oslo vestkant er overrepresentert ;)

Endret av hera
Skrevet

Jeg liker bonytt,maison og bo bedre.Abbonerer på bonytt og maison.Ja,det er mye fint i interiørbladene.

Skrevet

Bonytt. Helt klart.

Elle blir for internasjonalt og lite interessant for meg. Bonytt har ofte smarte ideer som lar seg overføre eller rett og slett kopiere, fordi det er brukt møbler og materialer du får tak i her.

Maison på andreplass, sköna hem på tredje, og Bo bedre på fjerde, selv om jeg ble skikkelig skuffet over det siste nummeret jeg kjøpte nå!

Fru Nitha

Skrevet

Jeg synes det er lettere å "adoptere" Elles ideer enn Bonytt f.eks. Der er det mye dyrt og mye "innebygd" og sånn synes jeg... Mye materialer er vel stikkrodet jeg er ute etter her. De er etter min smak for fokusert på materialer og design, ikke så mye på "kosen og stæsjet"

• 2 uker senere...
Gjest -eline-
Skrevet (endret)

Tror det kommer helt an på hvilken stil man har hjemme og hvorfor man leser bladene. Bladene har jo litt forskjellige profiler. Design Interiør er det eneste bladet jeg *må* ha siden det har endel mer om arkitektur og mer "fagstoff" (jeg studerer interiørarkitektur), ellers så kjøper jeg Maison, Bonytt & Bo Bedre (både norsk og dansk) med jevne mellomrom fordi jeg synes det er morsomt å se hvordan andre har det... Elle Interiør/Skøna Hem liker jeg ikke, synes ikke de har så mye som *jeg* liker, men sånn generelt synes jeg mange av de hjemmene de viser i alle interiørbladene i Norge er utrolig like... 90% har jo Syvern stående ved spisebordet... ;)

Du får tusle på Narvesen og ta en titt og se om du finner et blad som har noe du virkelig liker :)

Misunner deg forresten ny leilighet, kan knapt vente til jeg kan komme meg ut av denne hybelen og faktisk få meg et sted jeg kan fikse opp selv igjen :)

Endret av -eline-
Skrevet

Da har jeg bestilt abonnement på Bo bedre og Maison.Takk for tips alle sammen

Gjest :-) anna (ikke pålogga)
Skrevet

Jeg er litt seint ute, men jeg liker Sköna hem.

Og noen av de engelske. Elle interiør har jeg ikke kjøpt på flere år... må prøve igjen. At jeg liker de bladene jeg gjør har jo sammenheng med at jeg bor i gammelt hus på landet og blir inspirert av ting som kan passe hos meg.

Liker ikke Bonytt. Synes det er alt for ensarta.

Synes dessuten de er alt for fokusert på form og design og "navn", mens de nesten er redde for farge.

Det er ofte veldig "maskulint, med stein og betong og stål og lær og variasjoner over fargene svart/grått/brunt. (Og syveren, kuskinn og le corbusier eller barcelona)

Det er ikke min stil i det hele tatt.

Jeg er opptatt av fargekombinasjoner og har aldri likt minimalismen eller syttitallsstil. Ikke engang på syttitallet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...