AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Jeg er i 30 årene, men føler meg grusomt ensom, i tillegg til at jeg har gått glipp av mye i livet pga traumer. Føler jeg trenger støtte fra voksne omsorgspersoner. Føler livet er ganske utfordrende til tider. Jeg er ikke klengete, men trenger å ha noen å ringe/ besøke, og få besøk av. Bare for å kjenne at jeg har noen i livet mitt som kan bistå og støtte meg når det trengs. Jeg bor i en annen landsdel langt borte fra egne foreldre og søsken. De forventer at jeg klarer meg selv, og har ingen forståelse for hva jeg har gått gjennom/ sliter med. Føler meg til tider total hjelpesløs, og har egentlig ikke fått den støtten/ omsorgen jeg trengte i oppveksten. Jeg er veldig glad i min familie, bare for å ha sagt det. Jeg tror jeg kunne ha vokst mye personlig, og blitt sterkere psykisk om jeg hadde et sterkere "støtteapparat" rundt meg. Føler meg helt idiotisk som skriver dette men. Jeg savner vel bare en "trygg havn". Anonymkode: 01f15...da5
Overaltalltid Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Røde Kors har besøkvenner . Ring nærmeste røde kors lokalforening. Da kan du få noen som du kan snakke litt med, gå tur med eller lignende. Eller kanskje etterhvert bli besøksvenn selv? Så kan du være en støtte også for noen som trenger deg ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå