LiseTV Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Jeg har ikke pysj og forstår ikke at det er noe koselig plagg å ha på . Jeg sover i nattkjole og koser meg på sofaen i enkle ensfarget kosekjoler.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Naken er best, føles mye bedre å sitte naken i sofaen og la fisringen dure i sofaputene når du slipper en god fjert. Anonymkode: 933d6...189 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Elsker pyjamas. Anonymkode: 2ab01...1b5 3
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 Synes pysj er veldig behagelig koseplagg i vinterhalvåret. Anonymkode: 04fc4...f6c 2
skreppamedleppa Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Ok.. Men, nå har jo du også sagt ganske greit at du omtrent bare bruker kjoler, du bruker kjoler i alle settinger, både "kosekjole" nattkjole, stripete, blomstrete, hagekjoler, nye kjoler, gamle kjoler, røde kjoler, så og si alle innleggene dine på klesforumet handler om kjoler. Og her er det også viktig å si at nei jeg stalker deg ikke @LiseTV, men vi poster jo mange innlegg i de samme trådene, og således har jeg selvsagt lagt merke til det... Og det er ikke negativt det altså, men det er deg.. Selv har jeg pysj bukse og trives med det, det er behagelig, det er et plagg som jeg hiver på meg etter en dusj, når jeg slapper av, det er et romslig plagg som ikke strammer, samtidig som det er varmt og godt (ja jeg er en frysepinn). Det er kjempe godt å ha på seg om høsten og vinteren. Å komme hjem fra en travel hverdag og komme seg inn i et litt behagelig, varmt og mykt plagg: digg altså... Alle kan ikke like alt, og det er jo ok, jeg har ikke noe problem med at andre ikke liker å ha på seg en pysj bukse som et koselig plagg, eller at de heller bruker "kosekjoler", men jeg elsker plagget, det er noe av det beste å gå med og jeg tenker at jeg hadde blitt helt koko om det bare hadde fantes kosekjoler på markedet. Men det gjør det heldigvis ikke, vi kan velge vår greie hver og en av oss It's amaizing.. 2 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 Liker både pysj og nattkjole/kosekjole. 🤗 Anonymkode: ba097...c4c 1
Lea Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 Jeg elsker kjoler jeg også. Både nattkjole og vanlige kjoler. Liker også å bruke pysj på natta spesielt om vinteren da jeg fryser sånn.🙂 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 Sover alltid naken. Men når jeg står opp eller kommer fr dusjen liker jeg best en alt i et løsning med fot. Denne er digg: https://a.aliexpress.com/_mN1bCpK Anonymkode: 0ae19...e0c 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Hva er det du ikke forstår? At andre mennesker liker andre ting enn deg? Jeg elsker pysj som koseplagg Anonymkode: 1744a...3a7 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 Da jeg var yngre foretrakk jeg pysjbukse og t-skjorte, for da kunne jeg sitte som jeg ville i sofaen eller ved frokostbordet. Nå sover jeg i bare truse, og kler på meg vanlige hjemmeklær. Nattkjole bruker jeg bare ved besøk når jeg må ha noe på meg når jeg går på do om natta, eller til badet om morgenen. Da foretrekker jeg en enkel nattkjole, som er lett å ta av og på. Jeg bruker også nattkjole om jeg er syk og holder sengen. Da kan jeg bare ta på en genser, et komfortabelt skjørt og tøfler når jeg skal ned en liten tur, og enkelt kle av meg når jeg er utslitt og må hvile. Anonymkode: f2d75...04c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå