Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke dra til en veninne uten at han står klar når jeg kommer hjem å lurer på alt mulig.Har aldri gjort noe galt.hvis jeg slår av snap kartet har det i det siste vært krise.men han har aldri hatt det på før nå.Dette gidder jeg ikke. Så nå har jeg slått det av.Han kan reise flere dager på turer med kompiser og jeg vet ikke hvor han har vært engang. Når jeg har vært borte noen timer hos ei veninne må han vite alt og mistenker meg hele tiden.Slitsomt.mistenker at han sporer tlf eller bilen min. Noen ganger når jeg hr sittet i bilen for å være ifred blir han helt rar når jeg kommer hjem. hvordan finner jeg ut det?

Anonymkode: 19dbd...28a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor er du sammen med han?

Anonymkode: d92d3...fbf

• Liker 11
Skrevet

Så flytt, er ikke værre enn det

Anonymkode: 68392...778

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor er du sammen med han?

Vi har barn sammen og er jo glad i hverandre..før var nok jeg sjalu men nå hr det snudd😅 han har bare alltid hatt mer alenetid og funnet på mer enn meg.jeg begynte å kjede meg..når jeg har blitt mer sosial er det akkurat som han ikke tåler det

• Hjerte 2
Skrevet

Vi har barn sammen og er jo glad i hverandre..før var nok jeg sjalu men nå hr det snudd😅 han har bare alltid hatt mer alenetid og funnet på mer enn meg.jeg begynte å kjede meg..når jeg har blitt mer sosial er det akkurat som han ikke tåler det

Jaja, hvis du vil ha det sånn. 
Så du ønsker egentlig bare svar på hvordan du kan finne ut om han sporer bilen din?

Sunt forhold. 

• Liker 1
Skrevet

Hadde jeg funnet ut det hadde jeg flytta ..men føler ikke at jeg vil splitte familien fordi jeg tror det heller..

Skrevet

Har du prøvd å spørre ham om hvorfor han ikke tillater deg samme friheter som han selv har?

Anonymkode: a2c89...386

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg funnet ut det hadde jeg flytta ..men føler ikke at jeg vil splitte familien fordi jeg tror det heller..

Bare det at du mistenker at han gjør det sier vel at forholdet er på ville veier. 

Skrevet

Har du prøvd å spørre ham om hvorfor han ikke tillater deg samme friheter som han selv har?

Ja..tror ikke han skjønner det egentlig. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han kontrollerer deg jo allerede (og du muligens han før), men en måte å få en viss ide er å planlegge en tur i skogen eller noe.

Parker bilen i et boligområde, ha av snapkart og når han graver om nøyaktig sted svarer du et kjøpesenter på en annen side av byen. 

Gjør dette fast type 2-4 gg i mnd, parker nøyaktig samme sted.

Overvåker han deg tar det nok ikke voldsomt lang tid før han konfronterer deg. 

Usikker på hvorfor du ikke bare tar dette direkte opp med ham da. 

Anonymkode: 29d3d...1ad

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja..tror ikke han skjønner det egentlig. 

Svarer han ikke noe? Han må jo mene å ha en grunn for å spørre deg ut om du har vært med en venninne; hva slags grunn er det?

Det er temmelig dobbeltmoralsk av ham å prøve å hindre deg i å gjøre det samme som ham: å være med venner uten å hele tiden være tilgjengelig imens.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Svarer han ikke noe? Han må jo mene å ha en grunn for å spørre deg ut om du har vært med en venninne; hva slags grunn er det?

Det er temmelig dobbeltmoralsk av ham å prøve å hindre deg i å gjøre det samme som ham: å være med venner uten å hele tiden være tilgjengelig imens.

Han er på utenlandsturer uten å ringe meg engang.og forteller minimalt.er jeg borte i 3 timer er det reine politi avhøret når jeg kommer hjem. Han sier han spør fordi han mistenker at jeg har vært utro osv.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Han kontrollerer deg jo allerede (og du muligens han før), men en måte å få en viss ide er å planlegge en tur i skogen eller noe.

Parker bilen i et boligområde, ha av snapkart og når han graver om nøyaktig sted svarer du et kjøpesenter på en annen side av byen. 

Gjør dette fast type 2-4 gg i mnd, parker nøyaktig samme sted.

Overvåker han deg tar det nok ikke voldsomt lang tid før han konfronterer deg. 

Usikker på hvorfor du ikke bare tar dette direkte opp med ham da. 

Anonymkode: 29d3d...1ad

Ja det var lurt😅

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Han er på utenlandsturer uten å ringe meg engang.og forteller minimalt.er jeg borte i 3 timer er det reine politi avhøret når jeg kommer hjem. Han sier han spør fordi han mistenker at jeg har vært utro osv.. 

Jaså, han gjør det. "På seg selv kjenner man andre" er det noe som heter. Samboeren til søsteren min holdt på slik; gjett hvem som var utro?

• Liker 5
Skrevet

Han er utro. 100%.

Anonymkode: 35e8b...df0

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jaså, han gjør det. "På seg selv kjenner man andre" er det noe som heter. Samboeren til søsteren min holdt på slik; gjett hvem som var utro?

Tviler på at han er utro egentlig. Er verdens snilleste. Og ifølge alle venner er han ikke sånn type

Skrevet

Sett ned foten

Anonymkode: 8a0ab...eb9

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Skulle til å skrive det samme! 

Er dette en plutselig endring, så betyr det jo noe. Enten er han ikke frisk, eller så har noe skjedd. Jeg hadde hvertfall ikke funnet meg i det og hadde forlangt et ordentlig svar på hva som var grunnen til dette.

Anonymkode: 6e736...51b

• Liker 1
Skrevet

Han har garantert vært utro på noe vis selv. Han legger sine følelser på deg. Om denne oppførselen er ny ville jeg gått ut ifra at han har gjort noe grumsete og derfor føler at du gjør det samme. 

Anonymkode: dfcc5...427

• Liker 2
Skrevet

Han er helt 100% sikkert utro. Bare å kvitte seg med før det blir verre.

Anonymkode: ce1d9...35c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...