AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Herreguuuuud!! Skulle på butikken i sted, og såg da ei venninne som sto ved en reol. Listet meg bak henne og tok henda foran øynene hennes.. hun snudde seg og jeg fikk sjokk 🤯 vilt fremmed jente.. vi fikk sjokk begge to 😂 noe så flaut! trodde det var venninnen min.. Anonymkode: 80b14...77a 6 4 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Haha. Jeg har også dretet meg ut med noe lignende. Klemte en ukjent jeg trodde var noen andre, og så det først etterpå. Da var jeg flau. Mange år siden, heldigvis. 😅 Anonymkode: 9ca75...d6b 2
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Min eks gjorde noe verre!🙈😂😂 Jeg var og prøvde noen klær i en butikk, når jeg var ferdig med det, gikk jeg ut i butikken igjen for å se på noe annet. Eksen vandret rundt og ventet på meg. Jeg fant noe på en hylle på motsatt side av prøverommene og ropte på han. Da gikk han mot prøverommet, jeg ropte høyere på han siden han var på vei feil vei, men det resulterte bare i at han gikk fortere! Han er en høy mann, og da jeg ropte enda en gang tittet han over den gardinen og sa at han var der, men da var det gått inn en annen i prøverommet!😱🙈😂😂 Jeg vet ikke hvem av dem som kvapp mest og syns det var ubehagelig🤷♀️😂 Stakkars henne, tenk å få en fremmed mann tittende inn i prøverommet😳 Var litt synd i han også, men jeg har aldri hatt så problemer med å holde latteren igjen som da. Jeg kommer aldri til å glemme det ansiktet hans! Hun tok det med et smil da, heldigvis! Anonymkode: fa6de...72b 5
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Min eks gjorde noe verre!🙈😂😂 Jeg var og prøvde noen klær i en butikk, når jeg var ferdig med det, gikk jeg ut i butikken igjen for å se på noe annet. Eksen vandret rundt og ventet på meg. Jeg fant noe på en hylle på motsatt side av prøverommene og ropte på han. Da gikk han mot prøverommet, jeg ropte høyere på han siden han var på vei feil vei, men det resulterte bare i at han gikk fortere! Han er en høy mann, og da jeg ropte enda en gang tittet han over den gardinen og sa at han var der, men da var det gått inn en annen i prøverommet!😱🙈😂😂 Jeg vet ikke hvem av dem som kvapp mest og syns det var ubehagelig🤷♀️😂 Stakkars henne, tenk å få en fremmed mann tittende inn i prøverommet😳 Var litt synd i han også, men jeg har aldri hatt så problemer med å holde latteren igjen som da. Jeg kommer aldri til å glemme det ansiktet hans! Hun tok det med et smil da, heldigvis! Anonymkode: fa6de...72b Haha 😅 og det sjokket og ansiktsuttrykket når det går opp for en at det er feil person Anonymkode: 80b14...77a
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Det var en gang på en lørdag kveld at jeg hadde funnet et handicap toalett fordi jeg hadde skikkelig kebabmage, måtte drikke på jævlig at jeg glemte å låse. Så mens jeg sitter på dass i min egen drittlukt med vrengt fisring så åpner ei søt jente døra og vi begge ser på hverandre med helt forskrekkede blikk før hun ruller ut og lukker døra kjapt. Fy faen så flaut det var å gå ut av rommet for å så se henne sitte der i kø for å komme inn på et totalt sprengt toalett som luktet død. Anonymkode: d0918...eef 1 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Min eks gjorde noe verre!🙈😂😂 Jeg var og prøvde noen klær i en butikk, når jeg var ferdig med det, gikk jeg ut i butikken igjen for å se på noe annet. Eksen vandret rundt og ventet på meg. Jeg fant noe på en hylle på motsatt side av prøverommene og ropte på han. Da gikk han mot prøverommet, jeg ropte høyere på han siden han var på vei feil vei, men det resulterte bare i at han gikk fortere! Han er en høy mann, og da jeg ropte enda en gang tittet han over den gardinen og sa at han var der, men da var det gått inn en annen i prøverommet!😱🙈😂😂 Jeg vet ikke hvem av dem som kvapp mest og syns det var ubehagelig🤷♀️😂 Stakkars henne, tenk å få en fremmed mann tittende inn i prøverommet😳 Var litt synd i han også, men jeg har aldri hatt så problemer med å holde latteren igjen som da. Jeg kommer aldri til å glemme det ansiktet hans! Hun tok det med et smil da, heldigvis! Anonymkode: fa6de...72b Haha😄 min eks gikk inn på feil fødestue, etter å ha vært ute en tur for å parkere bilen😂 der lå det en fremmed dame midt i fødsel😄 Anonymkode: ed139...423 3 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Skrevet 29. august 2022 18 hours ago, AnonymBruker said: Det var en gang på en lørdag kveld at jeg hadde funnet et handicap toalett fordi jeg hadde skikkelig kebabmage, måtte drikke på jævlig at jeg glemte å låse. Så mens jeg sitter på dass i min egen drittlukt med vrengt fisring så åpner ei søt jente døra og vi begge ser på hverandre med helt forskrekkede blikk før hun ruller ut og lukker døra kjapt. Fy faen så flaut det var å gå ut av rommet for å så se henne sitte der i kø for å komme inn på et totalt sprengt toalett som luktet død. Anonymkode: d0918...eef utrolig så flaut det er å drite... gud,.. Anonymkode: 55d49...f50
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #8 Skrevet 29. august 2022 19 hours ago, AnonymBruker said: Herreguuuuud!! Skulle på butikken i sted, og såg da ei venninne som sto ved en reol. Listet meg bak henne og tok henda foran øynene hennes.. hun snudde seg og jeg fikk sjokk 🤯 vilt fremmed jente.. vi fikk sjokk begge to 😂 noe så flaut! trodde det var venninnen min.. Anonymkode: 80b14...77a Haha! Min kusine gjorde noe lignende, men hun satte hendene i siden på den foran, og sa "bø!" Feil person Takk for at du deler. Mandagen ble med ett litt bedre... Ikke plag deg selv med dårlig samvittighet, da. Du har gitt en person en opplevelse, hun kommer til å fortelle videre i mange år. Blir mye latter av slik Anonymkode: 32ffc...d8c 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #9 Skrevet 29. august 2022 Men hvorfor ta folk over øynene? Hater det..!! maskara som klines utover (og jeg bruker ikke mye sminke altså..). Klyp meg heller i rompa om du er min venninne… Anonymkode: a1e8c...ca3
Queen of the North Skrevet 29. august 2022 #10 Skrevet 29. august 2022 Gubben tok feil hand etter rulletrappa og leide ei vilt fremmed dame gjennom kjøpesenteret. Det som da var kjæresten hans gikk bak dem og holdt på å flire seg ihjel. Den fremmede dama syntes det var så koselig att noen ville holde henne i hånda att hun sa ingenting og fulgte bare etter mens han gikk der prata til det han trodde var kjæresten. 4 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #11 Skrevet 29. august 2022 Queen of the North skrev (1 minutt siden): Gubben tok feil hand etter rulletrappa og leide ei vilt fremmed dame gjennom kjøpesenteret. Det som da var kjæresten hans gikk bak dem og holdt på å flire seg ihjel. Den fremmede dama syntes det var så koselig att noen ville holde henne i hånda att hun sa ingenting og fulgte bare etter mens han gikk der prata til det han trodde var kjæresten. hahaha er det sant?! Det der var en skikkelig fornøyelig episode. Rart at han ikke snudde seg i det hele tatt for å se på kjæresten sin ... Anonymkode: 45dea...c95
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #12 Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (På 28.8.2022 den 17.14): Herreguuuuud!! Skulle på butikken i sted, og såg da ei venninne som sto ved en reol. Listet meg bak henne og tok henda foran øynene hennes.. hun snudde seg og jeg fikk sjokk 🤯 vilt fremmed jente.. vi fikk sjokk begge to 😂 noe så flaut! trodde det var venninnen min.. Anonymkode: 80b14...77a Jeg klapsa en gang en fremmed mann kjempehardt på rumpa. Klasket kunne høres over hele butikken(føltes det ut som). Han snudde seg helt sjokkert og jeg innså at det ikke var kjæresten min jeg hadde klaska til. Aldri vært så flau før i hele mitt liv. Anonymkode: 669ea...26c 3 1
Aragon Skrevet 29. august 2022 #13 Skrevet 29. august 2022 😂😂 hehehe ! Stakkars dere begge 😅😂Det hørtes sp sykt flaut ut 😂😂
Queen of the North Skrevet 30. august 2022 #14 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): hahaha er det sant?! Det der var en skikkelig fornøyelig episode. Rart at han ikke snudde seg i det hele tatt for å se på kjæresten sin ... Anonymkode: 45dea...c95 Han gjør så mye dumt innimellom. Alt er selvfølgelig helt uflaks og helt utenfor hva man forventer. Han glei i det våte gresset her om dagen og i all akrobatikken for å ikke gå på tryne klarte han å dulte rumpa borti ett strømgjerde og fikk seg en lusing. Eller at han møter en stor bil i ei svær søle og når ikke å lukke vinduet eller takluka på bilen så han blir gjennomvåt 🤣🤣🤣 mens jeg sitter tørr på passasjersiden 🤣🤣🤣 Så uansett hvor mye du føler du har tabba deg ut - så kan du trøste deg med att det finnes noen som universet jobber litt hardere imot. 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #15 Skrevet 30. august 2022 😂😂😂😂 Men det der var jo bare morsomt😂 En morsom historie for både deg og jenta. Er verre med de som driter seg ut ved å gjøre slemme ting. Anonymkode: dd5ba...511
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #16 Skrevet 30. august 2022 Jeg løp og hev meg i armene til den jeg trodde var kjæresten min. Kyssa ham på kinnet og fikk sjokk da jeg så det ikke var ham. Han synes det var kos heldigvis, men fikk nok litt sjokk han han også. Anonymkode: a1942...1ca 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #17 Skrevet 30. august 2022 Var ferdig på butikken og skulle ut med varene til min kjære som satt i bilen og ventet. Lå varene i bagasjerommet, satt meg i passasjersetet mens jeg trykke på mobilen. Plutselig innser jeg at mannen bak rattet er vilt fremmed. Flaut.. hvertfall når jeg måtte hente de 5 handleposene fra bagasjerommet igjen før jeg kunne løpe av gårde 😳 Kjæresten min satt i bilen ved siden av og lo så han grein 😅 Anonymkode: 74785...358 2 1
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #18 Skrevet 30. august 2022 AnonymBruker skrev (På 29.8.2022 den 16.58): Men hvorfor ta folk over øynene? Hater det..!! maskara som klines utover (og jeg bruker ikke mye sminke altså..). Klyp meg heller i rompa om du er min venninne… Anonymkode: a1e8c...ca3 Tar ikke henda og kliner ut sminken da 🙃 Anonymkode: 80b14...77a
AnonymBruker Skrevet 30. august 2022 #19 Skrevet 30. august 2022 En kollega jeg hadde skulle gå ut fra arbeidsplassen, og bøyde seg fram for å ta på skoene sine. Så slapp han ei kraftig bønna som stinka kumøkk. Det han ikke hadde registrert var at fra han bøyde seg til han slapp bønna så hadde døra åpnet seg og en kunde var på tur inn. 😄 Herregud, jeg lo på meg bråkk i mellomgulvet flere ganger av den episoden. Anonymkode: 32b9d...ebe 1
AnonymBruker Skrevet 31. august 2022 #20 Skrevet 31. august 2022 Var i svømmehallen, fikk øye på en kompis og skulle finne på litt moro. Da han var et sted lengre borte i bassenget dukket jeg under vann,snek med innpå ham bak ryggen hans, tok et fast grep i badeshortsen og nappet den av. Vet ikke hvem som var mest flau da jeg dukket opp til overflaten igjen - jeg eller den villt fremmede tenåringsgutten som hadde fått buksa flekket av av en vilt fremmed jente 😅 Anonymkode: ac053...07d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå