AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Hva synes du er greit eller ikke at barn gjør hjemme på besøk hos deg? spise mat over alt eller sitte ved bordet? løpe inn og ut på nakne skitne føtter? hoppe i sofaen? vi liker å sitte med bordet å spise mat-når foreldre da lar 2 åringer gå rundt med pizza og pølse i hele huset så synes jeg det er litt rart å ikke spørre på forhånd…men vanskelig å si fra til foreldre om ting noen ganger også..hva er liksom greit? Anonymkode: 2d406...c92
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Mitt hus, mine regler. Vi sitter ved bordet og spiser. Det gjelder både voksne og barn. Hoppe i sofaen (eller andre møbler) er helt uaktuelt. Vi tar av oss sko i gangen, det er mulig å få låne tøfler. Løpe ut og inn barbeint er ikke aktuelt her. Jeg er ikke redd for å oppdra andres unger hvis ikke foreldrene gjør det. Gir f.eks beskjed om at barnet må legge fra seg maten hvis det ønsker å gå fra bordet, og legger gjerne til at slik er reglene her i huset. Jeg forventer at folk passer på ungene sine selv om de er på besøk. Anonymkode: 64137...8b8 3 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Ingen av disse tingene er ok hos meg, og hvis foreldrene selv ikke tar tak i det, sier jeg fra til barna. Så håper jeg at foreldrene tar hintet, hvis ikke er det ikke sikkert de blir invitert igjen. Anonymkode: 2f521...647 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå