AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 1 uke etter sydenturen hadde vi besøk - og en person kommenterte høyt forran alle hvor blek en av de som hadde vært på ferie var. Spurte videre om ikke vedkommende hadde solt seg og poengterte at hen var skikkelig blek. Jeg synes ikke personen var spesielt blek heller-men er ikke dette frekt? Uansett hvor mye eller lite farge man har fått på en ferie? Anonymkode: fa175...6a5
Gjest ti10 Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Jo, det er frekt. Tydeligvis noen som mangler sosiale antenner.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Det er ufint. Vedkommende trodde kanskje sydenturer var påskrytt? Noen blir ikke lett brune. Jeg (norsk) har fin farge og ikke har jeg vært utenlands og jeg soler meg heller aldri, blir brun om sommeren fordi jeg er mye ute. Kunne skrytt på meg sydentur jeg da... Anonymkode: c8c9d...f6d
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 Jeg får høre hvor hen jeg går for tiden at jeg er så utrolig brun! De spør hvor jeg har vært på ferie, sier jeg har vært hjemme i Oslo, og de svarer: wow du har blitt veldig brun! Jeg blir veldig lei av å høre det. Men om jeg gidder å henge meg videre opp i det? Nei. Anonymkode: 37490...15c
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Tja, jeg hadde bare ledd med om noen hadde sagt det til meg. Jeg vet at jeg er blek og bruker lang tid på å få farge. Så jeg personlig syns ikke det er noe å bli fornærmet over, og iallfall ikke på vegne av andre. Om vedkommende som fikk høre at han/hun var blek syns det var forferdelig vondt å høre, så bør vedkommende si i fra til personen som poengtere blekheten. Om vedkommende ikke tørr å si i fra selv, kan noen andre si til personen at han/hun ble lei seg over kommentaren. Anonymkode: c5b6b...e5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå