AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 Dersom jeg ikke har dusjkabinett (dusj krok) kan fargen staine fugen mellom flisene osv når fargen skylles ut? Kan jeg bruke et nytt merke når jeg farger håret? Har farget md garnier men vil bytte til korres. Anonymkode: 0b197...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 Ja til at det kan bli flekkar i fugene. Ingen problem å skifta til eit nytt merke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #3 Del Skrevet 29. august 2022 Capazitet skrev (12 timer siden): Ja til at det kan bli flekkar i fugene. Ingen problem å skifta til eit nytt merke. Takk 😊 Anonymkode: 0b197...4c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #4 Del Skrevet 29. august 2022 Aceton fjerner hårfarge rester men Korres er SÅ MYE BEDRE og de tester ikke på dyr Anonymkode: 31607...a8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #5 Del Skrevet 29. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Aceton fjerner hårfarge rester men Korres er SÅ MYE BEDRE og de tester ikke på dyr Anonymkode: 31607...a8a Garnier tester heller ikke, da. Men jeg tror også korres har bedre kvalitet. Anonymkode: 0b197...4c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 29. august 2022 #6 Del Skrevet 29. august 2022 Det kan sette farge, men har ikke opplevd det til nå. Bruker ikke knallfarger da. Du bør patchteste først, og mange klager over at Korres blir mye mørkere enn anvist, så ta gjerne strandtest først og kjøp 1-2 toner lysere enn ønsket. Hører mye variabelt om Korres, så jeg har ikke prøve den selv. Ser i poster her at endel utviklet plutselig allergi. Det kan skje med alle merker, men de økologiske/såkalt «naturlige» (er jo ikke det, men de markedsfører det sånn) kan faktisk ha høyere risiko. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2022 #7 Del Skrevet 29. august 2022 Personlig liker jeg korres sine mørke farger, sklir ikke like lett ut av håret. Mens Garnier må jeg friske opp mye oftere. Og jeg har farget håret mørkt, rødt, lilla og rosa og det har aldri satt seg farge på fliser eller fugemassen. På vasken derimot må jeg være forsiktig... Anonymkode: 065db...37b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå