Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har vært på fest, vi hadde kranglet (langdistanseforhold) - jeg ringte han flere ganger på kvelden, til slutt sendte han med en melding «jeg sover» så på snapmap at han var hjemme men han skrudde den av. I all frykt trodde jeg at nå har han tatt med seg noen hjem. Jeg dro til han midt på natta, kjørte i 2 timer! Første jeg gjør når jeg kommer inn til han er å se på telefonen hans, der har han snakket med to jenter. Ene fikk jeg ikke sett fordi det var snap-bilder, hun andre så jeg at det sto at hun skulle ta med seg venninna si, og at han var hjemme alene. Jeg skrek, og skalv fordi jeg viste ikke hvordan jeg skulle reagere. I ettertid husker han ikke at han har sendt disse meldingene og sier at det må være noen på festen som må ha sendt det? men er det da ikke naturlig å si  «du snakker med Thomas» …. Jeg prøver å tilgi å legge det bak meg, men jeg føler jeg har blitt sviktet… bare for å dra det mer på spissen så satt jeg hjemme med en spontanabort i uke 7… men han valgte å reise ut å drikke… 

Anonymkode: c3acf...31f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det dere må gjøre er å ta hverandre i handa, ønske den andre lykke til, snu ryggen til, og gå så langt i motsatt retning av hverandre som dere kan. 

Anonymkode: edb7a...d72

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det dere må gjøre er å ta hverandre i handa, ønske den andre lykke til, snu ryggen til, og gå så langt i motsatt retning av hverandre som dere kan. 

Anonymkode: edb7a...d72

Akkurat.

Ikke vær dum, TS. Om du nå velger å tilgi han, så kan du takke deg selv neste gang han gjør noe idiotisk. 

Anonymkode: 13954...cb8

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Selvfølgelig lyver han til deg fordi du klikka sånn. 

Forhold er jobb. Men det er likevel ment å gi mer positivt enn negativt. Gir dette deg mest positivt eller mest negativt? 

Skrevet
Rainstorm skrev (4 minutter siden):

Selvfølgelig lyver han til deg fordi du klikka sånn. 

Forhold er jobb. Men det er likevel ment å gi mer positivt enn negativt. Gir dette deg mest positivt eller mest negativt? 

Vi har det bra, trodde jeg… men akkurat nå skjønner jeg ikke hvorfor han gjorde dette. Vi har vært sammen i 2,5 år… etter en bagatell krangel

Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har det bra, trodde jeg… men akkurat nå skjønner jeg ikke hvorfor han gjorde dette. Vi har vært sammen i 2,5 år… etter en bagatell krangel

Ja, det er jo du som vet best hvordan dere egentlig har det sammen, men i mine ører hører ikke noe av det du skrev i HI ut som et bra og godt og trygt forhold.

• At han ignorerer at du ringer mange ganger når han vet du er hjemme og har en spontanabort.
  • At du stoler så lite på ham at du kjører i 2 timer for å finne ut hva han gjør
  • At du skriker til ham
  • At du sjekker telefonen hans
  • At han lyver deg midt i trynet 

Ingenting av dette ville jeg hatt i mitt forhold. Skjønner at alt dette må være tungt for deg, særlig når du går gjennom en spontanabort, og da er det normalt å holde fast i det vante. Men ja, tenk deg godt om, er dette det livet du ønsker deg. ❤️ 

Skrevet
Rainstorm skrev (1 minutt siden):

Ja, det er jo du som vet best hvordan dere egentlig har det sammen, men i mine ører hører ikke noe av det du skrev i HI ut som et bra og godt og trygt forhold.

• At han ignorerer at du ringer mange ganger når han vet du er hjemme og har en spontanabort.
  • At du stoler så lite på ham at du kjører i 2 timer for å finne ut hva han gjør
  • At du skriker til ham
  • At du sjekker telefonen hans
  • At han lyver deg midt i trynet 

Ingenting av dette ville jeg hatt i mitt forhold. Skjønner at alt dette må være tungt for deg, særlig når du går gjennom en spontanabort, og da er det normalt å holde fast i det vante. Men ja, tenk deg godt om, er dette det livet du ønsker deg. ❤️ 

Veldig sant, dette skjedde på fredag. Jeg har i dag igjen vært så frustrert og lei meg. Han har grått flere ganger og skjønt det han gjorde ikke var OK… sånn i helhet stoler jeg på han, men akkurat fredagskveld hadde jeg en vond klump inni meg. Skrek ikke til han før jeg leste meldingen mellom han og hun jenta…  Han har nå slettet begge på snap uten at det var et problem. Hun han snakket med var jo også en barndomsvenn, men… ja

ts

Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Veldig sant, dette skjedde på fredag. Jeg har i dag igjen vært så frustrert og lei meg. Han har grått flere ganger og skjønt det han gjorde ikke var OK… sånn i helhet stoler jeg på han, men akkurat fredagskveld hadde jeg en vond klump inni meg. Skrek ikke til han før jeg leste meldingen mellom han og hun jenta…  Han har nå slettet begge på snap uten at det var et problem. Hun han snakket med var jo også en barndomsvenn, men… ja

ts

Men hvorfor i alle dager skal han slette en barndomsvenn fra snap? Da stoler du jo ikke på ham. Han stilte ikke opp for deg i en vanskelig situasjon. Og joda, om han beklager og sier han var trist for spontanaborten selv, men det høres ikke ut som det er trygghet og tillit her. 

La deg selv føle det du føler, gi følelsene plass. Og så gi deg selv litt tid. Du trenger ikke avgjøre dette i dag. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...