Gå til innhold

Jobb og silikon

Anbefalte innlegg

Gjest tullerikke
Skrevet (endret)

Jeg nærmer meg 40 og har etter hvert tenkt til å ta silikon. Er og har alltid vært flatbrystet og hater det. Blir bare verre og verre den selvfølelsen dessverre. Jeg jobber med tunge løft i helsevesenet og regner med jeg ikke bare kan begynne rett i jobb etter en operasjon. Har vel heller ikke krav på sykmelding, noe jeg forstår. Er det noen andre som har vært i samme situasjon? 

Endret av tullerikke
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært i samme situasjon, men har silikoninnlegg som erstatning for fjernet brystvev pga at jeg er genetisk disponert for brystkreft. 

Du må vel sette en tid frem i tid, og ta ut ferie rett og slett. Eventuelt fri uten lønn. Det bør vel la seg løse så lenge du gir beskjed god tid i forkant til leder. Du må regne med flere uker uten tunge løft, husker ikke nøyaktig, men kanskje 4-6 uker. Lykke til!

Anonymkode: 31732...3de

• Liker 2
  • Hjerte 1
Gjest tullerikke
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har ikke vært i samme situasjon, men har silikoninnlegg som erstatning for fjernet brystvev pga at jeg er genetisk disponert for brystkreft. 

Du må vel sette en tid frem i tid, og ta ut ferie rett og slett. Eventuelt fri uten lønn. Det bør vel la seg løse så lenge du gir beskjed god tid i forkant til leder. Du må regne med flere uker uten tunge løft, husker ikke nøyaktig, men kanskje 4-6 uker. Lykke til!

Anonymkode: 31732...3de

Såpass lenge ja. Er heldig og har friuke innimellom, så 4 uker kan jeg få til. Takk😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...