Gjest tullerikke Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 (endret) Jeg nærmer meg 40 og har etter hvert tenkt til å ta silikon. Er og har alltid vært flatbrystet og hater det. Blir bare verre og verre den selvfølelsen dessverre. Jeg jobber med tunge løft i helsevesenet og regner med jeg ikke bare kan begynne rett i jobb etter en operasjon. Har vel heller ikke krav på sykmelding, noe jeg forstår. Er det noen andre som har vært i samme situasjon? Endret 28. august 2022 av tullerikke
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Har ikke vært i samme situasjon, men har silikoninnlegg som erstatning for fjernet brystvev pga at jeg er genetisk disponert for brystkreft. Du må vel sette en tid frem i tid, og ta ut ferie rett og slett. Eventuelt fri uten lønn. Det bør vel la seg løse så lenge du gir beskjed god tid i forkant til leder. Du må regne med flere uker uten tunge løft, husker ikke nøyaktig, men kanskje 4-6 uker. Lykke til! Anonymkode: 31732...3de 2 1
Gjest tullerikke Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har ikke vært i samme situasjon, men har silikoninnlegg som erstatning for fjernet brystvev pga at jeg er genetisk disponert for brystkreft. Du må vel sette en tid frem i tid, og ta ut ferie rett og slett. Eventuelt fri uten lønn. Det bør vel la seg løse så lenge du gir beskjed god tid i forkant til leder. Du må regne med flere uker uten tunge løft, husker ikke nøyaktig, men kanskje 4-6 uker. Lykke til! Anonymkode: 31732...3de Såpass lenge ja. Er heldig og har friuke innimellom, så 4 uker kan jeg få til. Takk😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå