Gå til innhold

Legg ut bildet av kroppen din og la den under deg rate den fra 1/10 (må være ærlig)

Anbefalte innlegg

Gjest Agent smith
Skrevet
Marihønepøne skrev (1 time siden):

Så dere fikk også en mutasjon rundt de tider? I min familie er alle menn blitt født med pudderparykk etter den tid. Veldig upraktisk og problemet krever mye stell og pleie. Men det kunne opplagt vært verre; de kunne jo vært født uten parykk i det hele tatt.

Har hørt at parykker ofte kan bli sittende igjen under fødselen

Skrevet
Agent smith skrev (3 minutter siden):

Har hørt at parykker ofte kan bli sittende igjen under fødselen

Uff ja, de må forløse den med tang etter at selve barnet er ute. Og parykklim, det er drepen for små barnehoder. De får så utslett, stakkars. 

Gjest Agent smith
Skrevet
Marihønepøne skrev (28 minutter siden):

Uff ja, de må forløse den med tang etter at selve barnet er ute. Og parykklim, det er drepen for små barnehoder. De får så utslett, stakkars. 

Ikke hvis man smører inn hodet med motorolje og tigerbalsam først 

Skrevet
Agent smith skrev (1 minutt siden):

Ikke hvis man smører inn hodet med motorolje og tigerbalsam først 

Er dette noe du har prøvd selv? Jeg venter ei lita jente nå og hun har neppe arvet pudderparykkgenet siden det arves fra far til sønn, men jeg er redd hun skal ha for kort hår det første året og tenkte kanskje kjøpe inn litt ulike parykker som matcher strikkesettene svigermor har strikket. Må kanskje innom Biltema og helsekosten også, da, hvis du kan gå god for at dette virker.  

Skrevet
Agent smith skrev (3 timer siden):

16618518022711465772674182218340.jpg

Sexy magetopp! Og alle kiloene som gikk bort var på midjen gitt. Flaks!

Gjest Agent smith
Skrevet
Marihønepøne skrev (1 minutt siden):

Er dette noe du har prøvd selv? Jeg venter ei lita jente nå og hun har neppe arvet pudderparykkgenet siden det arves fra far til sønn, men jeg er redd hun skal ha for kort hår det første året og tenkte kanskje kjøpe inn litt ulike parykker som matcher strikkesettene svigermor har strikket. Må kanskje innom Biltema og helsekosten også, da, hvis du kan gå god for at dette virker.  

Faren min gjorde dette på meg da jeg var liten, og jeg har alltid hatt glatt fin hud i hodebunnen og en gyllen manke

Skrevet
Agent smith skrev (Akkurat nå):

Faren min gjorde dette på meg da jeg var liten, og jeg har alltid hatt glatt fin hud i hodebunnen og en gyllen manke

På bilde har du to hårstrå..?

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Sexy magetopp! Og alle kiloene som gikk bort var på midjen gitt. Flaks!

Ja beholdt heldigvis musklene i armene og bena

Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

På bilde har du to hårstrå..?

Ja dette skjedde etter at jeg uheldigvis brukte rapsolje istedet for motorolje

Skrevet
Agent smith skrev (6 minutter siden):

Utrolig! Tusen takk for et godt råd, dette skal jeg fortelle alle venninnene mine i barselsgruppa om! 

Gjest Agent smith
Skrevet
Marihønepøne skrev (16 minutter siden):

Utrolig! Tusen takk for et godt råd, dette skal jeg fortelle alle venninnene mine i barselsgruppa om! 

Bare hyggelig altså, oooog der er baaaare  å spørre hvis du trenger flere tips

Skrevet
Agent smith skrev (2 minutter siden):

Bare hyggelig altså, oooog der er baaaare  å spørre hvis du trenger flere tips

Siden du vet så mye om hud, har du noen gode tips for å forhindre kviser også? Vil så nødig at min datter 18 år fram i tid skal få en dårlig score i denne tråden på grunn av eventuelle kviser. Du forstår, vi har enkelte tilfeller av kvisehud et stykke ut i slekta og man kan aldri vite hvem som rammes. 

Gjest Agent smith
Skrevet
Marihønepøne skrev (6 minutter siden):

Siden du vet så mye om hud, har du noen gode tips for å forhindre kviser også? Vil så nødig at min datter 18 år fram i tid skal få en dårlig score i denne tråden på grunn av eventuelle kviser. Du forstår, vi har enkelte tilfeller av kvisehud et stykke ut i slekta og man kan aldri vite hvem som rammes. 

Jeg har brukt noe så enkelt som gjørme fea hagen mot kviser i alle år, det høres kanskje for lett ut men det fjerner opp til 90 prosent av alle kviser, de resterende 10 prosentene klemmer hun bare ut.

Skrevet
Agent smith skrev (3 minutter siden):

Jeg har brukt noe så enkelt som gjørme fea hagen mot kviser i alle år, det høres kanskje for lett ut men det fjerner opp til 90 prosent av alle kviser, de resterende 10 prosentene klemmer hun bare ut.

Ja, da får vi rett og slett begynne å lete etter enebolig nå med det samme. Å vokse opp i leilighet uten hage vil jo potensielt kunne være en katastrofe for unge voksne som sikter mot en 10er-skår i slike tråder som dette! 

Gjest Agent smith
Skrevet
Marihønepøne skrev (2 minutter siden):

Ja, da får vi rett og slett begynne å lete etter enebolig nå med det samme. Å vokse opp i leilighet uten hage vil jo potensielt kunne være en katastrofe for unge voksne som sikter mot en 10er-skår i slike tråder som dette! 

Det funker også å blande blomsterjord med vann og eddik men da må det påføres 3 ganger daglig.

Om 18 år vil jeg være for gammel til å rate din datters kropp, men håper noen andre vil.

Skrevet
Agent smith skrev (41 minutter siden):

Det funker også å blande blomsterjord med vann og eddik men da må det påføres 3 ganger daglig.

Om 18 år vil jeg være for gammel til å rate din datters kropp, men håper noen andre vil.

Du vil nok rate den, du er jo ikke dau

Skrevet
Frøkenfryden skrev (8 minutter siden):

Takk for at du allerede nå forsøker å skaffe henne gode ratinger 🌷

• Hjerte 1
Gjest Agent smith
Skrevet
Frøkenfryden skrev (38 minutter siden):

Men da vil jeg være en svært gammel gris

Skrevet
Agent smith skrev (26 minutter siden):

Men da vil jeg være en svært gammel gris

My point exactly😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...