Gå til innhold

Hun sa «jeg er ikke bra for deg» ut av det blå, burde jeg la henne være?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så det var ei jente jeg spurte for telefon nr  i virkeligheten, vi chatta i ca 2 måneder, og igår døgna vi mens vi chatta og hun ga meg masse komplimenter, men idag når jeg skulle si hei var hun sånn «jeg er ikke bra for deg, du burde slutte å chatte med meg» sånn plutselig, jeg sa « hva mener du?» også sa hun «jeg blir drittlei av folk etter 3 dager og jeg vil ikke pushe meg selv til å chatte med folk, jeg er egt en dårlig person sånn generelt og jeg klarer ikke å kontrollere det og vil ikke at det skal gå utover deg». Hva burde jeg gjøre nå eller si?

hun er forresten veldig fin og morsom å snakke med. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ff men ikke noe mer.

Anonymkode: db404...11b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

ff men ikke noe mer.

Anonymkode: db404...11b

Hva mener du?

Skrevet

Hun er ikke interessert og dramatiserer avvisningen. Høres bare krevende ut. Finn en som er enklere, lettere og ærligere.

Anonymkode: 6bd83...1fe

• Liker 1
Skrevet
Henrikk skrev (9 timer siden):

Så det var ei jente jeg spurte for telefon nr  i virkeligheten, vi chatta i ca 2 måneder, og igår døgna vi mens vi chatta og hun ga meg masse komplimenter, men idag når jeg skulle si hei var hun sånn «jeg er ikke bra for deg, du burde slutte å chatte med meg» sånn plutselig, jeg sa « hva mener du?» også sa hun «jeg blir drittlei av folk etter 3 dager og jeg vil ikke pushe meg selv til å chatte med folk, jeg er egt en dårlig person sånn generelt og jeg klarer ikke å kontrollere det og vil ikke at det skal gå utover deg». Hva burde jeg gjøre nå eller si?

Hun har dessverre avvist deg her, kamerat 😕 Bare la henne gå.

Anonymkode: 10fdb...986

• Liker 1
Skrevet

Det er bare en fluffy unnskyldning for at hun ikke er intr i deg - evt tror hun kan få bedre.

Anonymkode: 32dc4...c64

Skrevet

"Bare 3 dager ja, da er vel vi langt på overtid. Takk for nå da, var kult å chatte med deg så lenge det varte!"

Så forsvinner du. Da tar hun kanskje kontakt igjen, om det var noe der. 

Det kan være hun bare er litt moody etter å ha sittet opp hele natta også..

Anonymkode: 9d57f...716

• Nyttig 2
Skrevet

Kaninkoker eller ikke interessert. Eller begge deler

Anonymkode: 4d08e...216

• Liker 2
Skrevet

Dramaqueeeeen.

Anonymkode: 4ae4a...8ff

• Liker 1
Skrevet
Henrikk skrev (21 timer siden):

Fra en med erfaring vil jeg si; bare la henne gå. Du hører jo hva hun sier, det er ikke vanskelig å forstå. Ikke vondt ment. Du er nok en veldig fin person. Bare si bye-bye. Adjø. Kos. Klem. Au revoir. 

Anonymkode: 9edda...bdd

• Liker 1
Skrevet
Henrikk skrev (På 28.8.2022 den 14.55):

Så det var ei jente jeg spurte for telefon

beklager - denne setningen er helt bak mål. Du spør ikke FOR et telefonnummer eller noe annet, du spør ETTER det...

til temaet: hun er ikke aktuell for deg og du bør gå videre, selv om det gjør vondt.  

Anonymkode: 80d62...950

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

beklager - denne setningen er helt bak mål. Du spør ikke FOR et telefonnummer eller noe annet, du spør ETTER det...

til temaet: hun er ikke aktuell for deg og du bør gå videre, selv om det gjør vondt.  

Anonymkode: 80d62...950

Det er slike språklige blemmer, som avslører troll og tulleposter. 

Anonymkode: 93f56...786

Gjest løvenskonge
Skrevet (endret)
Henrikk skrev (På 28.8.2022 den 14.55):

Hun har nettopp blitt knulla , dårlig samvittighet  for at du har fokus på henne. Ikke bra, betyr løs. 

Endret av løvenskonge
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det er slike språklige blemmer, som avslører troll og tulleposter. 

Anonymkode: 93f56...786

Den tråden er ikke min smarting

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...