Gå til innhold

Praten bare slutta på Tinder … avvist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Utrolig frustrerende. Jeg chatta med ei hyggelig dame på appen, vi stiller spørsmål frem og tilbake og samtalen flyter bra. Så plutselig svarer hun ikke på meldingen og jeg får følelsen av å være «ghosta» eller avvist. Snart gått 24t siden meldingen ble sendt..

Andre som har opplevd dette, og hva er greia?

Anonymkode: db567...802

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Utrolig frustrerende. Jeg chatta med ei hyggelig dame på appen, vi stiller spørsmål frem og tilbake og samtalen flyter bra. Så plutselig svarer hun ikke på meldingen og jeg får følelsen av å være «ghosta» eller avvist. Snart gått 24t siden meldingen ble sendt..

Slutt å bruke tinder.

Anonymkode: c298c...869

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Slutt å bruke tinder.

Anonymkode: c298c...869

Ja, jeg blir faktisk uvel av dette.. men liver i troa på at HUN kanskje er der likevel ..ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

samtalen flyter bra

Det er jo ikke sikkert hun følte det samme...

Anonymkode: 2ec99...0c9

• Liker 6
Skrevet

Det spiller ingen rolle hvor bra samtalen flyter, damer på tinder bryr seg kun om tre ting, om du er kjekk, rik, eller har svær pikk.

Anonymkode: d4deb...8f9

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det er jo ikke sikkert hun følte det samme...

Kan være, rart isåfall. 

Er det innafor å sende ny melding om noen dager med nytt spørsmål? Er vel ingenting å tape..ts

Skrevet

Ser det ikke har gått 24 timer engang. 

Det er mange som ikke gidder å sjekke Tinder hver dag. Jeg, for eksempel. Selv om man har hyggelige samtaler med hyggelige folk der inne, så er jeg ikke så investert at jeg føler jeg mååå inn og svare hele tiden. Av og til kan det gå noen dager, eller en uke. Og om jeg så går inn og sjekker, så er det ikke sikkert jeg har tid/lyst/ork til å svare alle som har skrevet, selv om alle er veldig hyggelige.

Det er selvfølgelig ikke alle som takler å måtte vente på svar, og da får de bare slette meg eller hva enn de trenger for å føle seg bedre. Helt i orden. Men det er fremdeles ikke noe personlig at det kan ta lang tid mellom svar. Sånn er det bare.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

😳 Men….det er bare ett døgn. Og du har jo aldri truffet henne såvidt jeg forstår? 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ser det ikke har gått 24 timer engang. 

Det er mange som ikke gidder å sjekke Tinder hver dag. Jeg, for eksempel. Selv om man har hyggelige samtaler med hyggelige folk der inne, så er jeg ikke så investert at jeg føler jeg mååå inn og svare hele tiden. Av og til kan det gå noen dager, eller en uke. Og om jeg så går inn og sjekker, så er det ikke sikkert jeg har tid/lyst/ork til å svare alle som har skrevet, selv om alle er veldig hyggelige.

Det er selvfølgelig ikke alle som takler å måtte vente på svar, og da får de bare slette meg eller hva enn de trenger for å føle seg bedre. Helt i orden. Men det er fremdeles ikke noe personlig at det kan ta lang tid mellom svar. Sånn er det bare.

👍🏼

DundreMilfin skrev (1 minutt siden):

😳 Men….det er bare ett døgn. Og du har jo aldri truffet henne såvidt jeg forstår? 

Aldri truffet henne, og snart ett døgn siden ja! Kan jo være at dama er opptatt i helga og derfor ikke svarer. Livet går videre! …ts

Skrevet

Jeg synes ikke du skal legge for mye i det.
Jeg prater med en helt fantastisk mann akkurat nå, jeg er veldig betatt. Men livet mitt ble litt vanskelig akkurat da vi begynte å prate! Så jeg har vært enormt treig med å svare på meldingene hans. Men interessen er der, 100%. Heldigvis forstår han. :)

Husk at i den virkelige verden så ville det vært helt normalt å ikke ha så masse kontakt. I den virkelige verden går det ofte flere dager fra første møte til man sees igjen.

Anonymkode: 1cbbb...416

• Liker 1
Skrevet

Om hun forsvinner midt i en samtale så er hun sannsynligvis ikke interessert. Hadde hun vært det hadde hun selvfølgelig brydd seg nok til å ikke vente over et døgn med å svare.

Men sånn er det, dere er jo bare fremmede som har sett noen bilder av hverandre. Ingen grunn til å legge noe spesielt i det

Anonymkode: 2bb2a...95f

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg synes ikke du skal legge for mye i det.
Jeg prater med en helt fantastisk mann akkurat nå, jeg er veldig betatt. Men livet mitt ble litt vanskelig akkurat da vi begynte å prate! Så jeg har vært enormt treig med å svare på meldingene hans. Men interessen er der, 100%. Heldigvis forstår han. :)

Husk at i den virkelige verden så ville det vært helt normalt å ikke ha så masse kontakt. I den virkelige verden går det ofte flere dager fra første møte til man sees igjen.

Anonymkode: 1cbbb...416

👍🏼

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Om hun forsvinner midt i en samtale så er hun sannsynligvis ikke interessert. Hadde hun vært det hadde hun selvfølgelig brydd seg nok til å ikke vente over et døgn med å svare.

Men sånn er det, dere er jo bare fremmede som har sett noen bilder av hverandre. Ingen grunn til å legge noe spesielt i det

Ja. Dere har rett, får bare ikke legge noe i det! Det skjer sikkert mange andre og sikkert veldig vanlig…ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Aldri truffet henne, og snart ett døgn siden ja! Kan jo være at dama er opptatt i helga og derfor ikke svarer. Livet går videre! …ts

Husk på at damer også snakker med minst ti andre menn samtidig som deg, så hun fikk nok pikk (og kanskje klamma) fra en av de andre og derfor sluttet å prate med deg og de 9 andre.

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Husk på at damer også snakker med minst ti andre menn samtidig som deg, så hun fikk nok pikk (og kanskje klamma) fra en av de andre og derfor sluttet å prate med deg og de 9 andre.

Hun virket ganske ordentlig og matcha meg bra, så kan ikke stemme at hun fikk mye pikk med andre. Gir ingen mening. Tror ikke hu er en av de damene…ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kan være, rart isåfall. 

Er det innafor å sende ny melding om noen dager med nytt spørsmål? Er vel ingenting å tape..ts

Det bare la hun være, du har sendt en allerede of hun har ikke svart, hvorfor skal du sende enda en til?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Dette er ikke unormalt på tinder. 

Selv forsøker jeg å bare spikre en date så fort som mulig. 

Anonymkode: e8fdb...3bb

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hun virket ganske ordentlig og matcha meg bra, så kan ikke stemme at hun fikk mye pikk med andre. Gir ingen mening. Tror ikke hu er en av de damene…ts

ALLE damer på tinder er en av "de" damene. Tinder er det mest overfladiske stedet å finne andre.

Skrevet

Siden det enda ikke har gått 24 timer, så ville jeg ikke ha stresset noe med det enda.

Jeg er selv ei som ofte går en stund uten å sjekke Tinder, og dermed kan det ta tid før man får svar. 

Anonymkode: 6cace...0cd

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Men som alle damer på tinder har hun jo et uendelig utvalg av menn, så hun kan velge ut akkurat de mennene hun vil. Det er jo det som er utfordringen din, å bli valgt foran 10000 andre. Du kom langt nok til en match og noen meldinger, men det er langt frem til noe seriøst

Skrevet

Utrolig mye møkk fra bitre menn her. Går det greit med dere? 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...