India Skrevet 24. november 2005 #1 Del Skrevet 24. november 2005 Jeg hadde min først time med aerobic og pilates her en dag. men er noe innmari støl,spesielt i magen. Når kan jeg trene igjen? Bør jeg vente til jeg ikke er støl lenger,eller det bare slik man er i begynnelsen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
India Skrevet 24. november 2005 Forfatter #2 Del Skrevet 24. november 2005 hmm.. mulig dette innlegget ble i feil kategori men. Skulle vel kansje vært under trening men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisan Skrevet 24. november 2005 #3 Del Skrevet 24. november 2005 Heisan Støl blir man uansett i begynnelsen (heiv meg på en ny treningsperiode i dag selv(den skal vare mer enn 3 mnd!!) og gleder meg til stølhet i morra ) Du kan godt trene med engang, hvis det er et par dager siden, men da bør du trene roolig, bare varme godt opp og bøy og tøy så skal du se at du ikke er så støl lenger. Ellers så gjelder det at man bør gi de musklene man har trent, et par dager på å bygge seg opp igjen før man trener dem igjen. Hvile er like viktig som selve treningen.. Lykke til videre med treningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 25. november 2005 #4 Del Skrevet 25. november 2005 Mer trening er vel egentlig det eneste som hjelper mot stølhet. Rolig svømming og en varm dusj pluss badstu etterpå er min favoritt. :icon_smile: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 25. november 2005 #5 Del Skrevet 25. november 2005 Jepp! Rolig trening er greia. Som Heisan sier er hvile en like viktig del av treningen som selve treningsøkta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2005 #6 Del Skrevet 26. november 2005 Ikke farlig å trene når man er støl. Det er faktisk bare bra, men en fordel og trene rolig siden kroppen ikke helt er restituert. Stølheten forsvinner etterhvert som formen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 26. november 2005 #7 Del Skrevet 26. november 2005 Hvis du venter til stølheten er over kommer du mest sannsynligvis bare til å bli støl gang på gang på gang. Tren selv om du er støl du, og du blir fortere kvitt stølheten etter trening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest z Skrevet 26. november 2005 #8 Del Skrevet 26. november 2005 Jeg venter alltid med å trene styrke til jeg er helt eller nesten helt kvitt stølheten, så musklene får tid til å restitueres. Hvileperioden er jo da du blir sterkere. Å trene noe annet eller noe lett er derimot helt ok - jeg kan for eksempel godt ta meg en gå-/ lett joggetur selv om jeg er støl etter styrketrening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå