AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Del Skrevet 28. august 2022 F.eks. visst jeg jogger i 30 min. Hva trenger jeg (f.eks. app) for å måle opp antall meter jeg har jogget på joggeturen. F.eks. at jeg har med mobiltelefonen, som måler opp antall meter f.eks. gjennom en app (?) på den første joggeturen for å vite nøyaktig hvor langt det er fra start punktet til mål punktet. Anonymkode: ee804...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Del Skrevet 28. august 2022 Det finnes mange forskjellige slike apper. Jeg bruker Strava. Du kan Google sports tracker for å finne flere, feks kan vel RunKeeper og MyFitnessPal brukes. Anonymkode: 0eeb7...9dd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Del Skrevet 28. august 2022 Er ikke en sportsklokke like enkelt da, så kan du legge inn treningsøkta der? Anonymkode: 70859...8c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Del Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke en sportsklokke like enkelt da, så kan du legge inn treningsøkta der? Anonymkode: 70859...8c0 Jo, vet du om en billig klokke?? Trenger bare vite antall meter jeg jogger! Anonymkode: ee804...0c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Del Skrevet 28. august 2022 Det enkleste er å lage en gratisbruker på Strava. Da har du det du trenger. Klokke kan du kjøpe senere om du får lyst til å oppgradere litt. 😊 Anonymkode: 08fe6...001 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Del Skrevet 28. august 2022 Enig, last ned strava nå, og test i ettermiddag Anonymkode: 4f2ce...997 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Del Skrevet 28. august 2022 Og masse billige pulsklokker på finn.no. har kjøpt alle mine der, for slike klokker byttes ofte ut når det kommer nye modeller -uten at de er slitt/mye brukt. Anonymkode: 4f2ce...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå