Gå til innhold

Første gang fingring, kom hun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble med en 20 åring hjem igår, og jeg gikk ned på ho. Men usikker om jeg var god.

Brukte tunga rundt klitorisen, og brukte to fingre inni ho. Ho stønnet relativt hardt, og bevegde sammen beina. Hva tyder det på? Jeg tror jeg var ekstremt flink. 

Anonymkode: 532df...685

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ble med en 20 åring hjem igår, og jeg gikk ned på ho. Men usikker om jeg var god.

Brukte tunga rundt klitorisen, og brukte to fingre inni ho. Ho stønnet relativt hardt, og bevegde sammen beina. Hva tyder det på? Jeg tror jeg var ekstremt flink. 

Mtp på at ho lot meg gå ned på ho tre ganger etter hverandre, så tyder vel det på noe?

Skrevet

Tok du fingrene ut og inn, som ved knulling? Det skal du IKKE gjøre. Fingre skal lage press og stryke. Hastig inn og ut er ikke bra. 

Anonymkode: f31a0...147

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Hvordan i all verden skal vi kunne vite om din sexpartner kom eller ei? Spurte du? Sa hun noe? Spurte du hva hun liker og hvordan hun liker det? Da jeg var yngre tok jeg bena sammen hvis jeg syntes noe var smertefullt eller ubehagelig (nå er jeg voksen nok til å si «kan du gjøre xy i stedet», eller i verste fall «au»), så det kan også være derfor. 

Poenget mitt er: GOD sex, også ved ONS, er kommunikasjon og nysgjerrighet. Spør, grav og fortell hva du liker. 

Anonymkode: 4f917...fb8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tok du fingrene ut og inn, som ved knulling? Det skal du IKKE gjøre. Fingre skal lage press og stryke. Hastig inn og ut er ikke bra. 

Nei, to fingre. Altså squirtegrepet. Ho må jo ha likt det? Stønnet veldig og bevegde ekstremt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Da jeg var yngre tok jeg bena sammen hvis jeg syntes noe var smertefullt eller ubehagelig (nå er jeg voksen nok til å si «kan du gjøre xy i stedet», eller

Jeg har opplevd at når damene trekker sammen beina så er det når de er på vei til og komme. 

Skrevet

Hvorfor spurte du ikke?

Ettersom jeg vet hvor vanskelig det er å få orgasme med ny sexparter OG hvor mye kvinner faker så vil jeg gjette at hun ikke kom. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har opplevd at når damene trekker sammen beina så er det når de er på vei til og komme. 

Eller så gjør de det fordi de faker eller det blir overstimulert..

• Liker 5
Skrevet

Ho fikk nok en opplevelse for livet. Mtp på lydene, bein-sammentrekningene og at ho lot meg gå med flere ganger, så er jeg en gud i senga.

Skrevet

«Første gang fingring, kom hun?»

Svar: nei.

Anonymkode: 7f0e8...60d

• Liker 8
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

«Første gang fingring, kom hun?»

Svar: nei.

Anonymkode: 7f0e8...60d

Hvordan vet du det?

Skrevet

Hoho

Anonymkode: 8da3a...aa4

• Nyttig 2
Skrevet

Generell regel; om du må spørre om hun fikk en orgasme, da fikk hun ingen orgasme. Du kan ikke unngå å få det med deg om det skjer. 

Anonymkode: c60b9...212

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvordan vet du det?

Hvis du ikke tror vi vet, hvorfor spør du?

Anonymkode: c788a...e57

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror jeg var ekstremt flink

AnonymBruker skrev (1 time siden):

så er jeg en gud i senga.

Til å være en gud i senga, så er du veldig usikker. Ikke tenk så mye på fingring neste gang, men fokusér mer på kommunikasjon, og det å la være å poste på KG. 

Anonymkode: 44870...399

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Generell regel; om du må spørre om hun fikk en orgasme, da fikk hun ingen orgasme. Du kan ikke unngå å få det med deg om det skjer. 

Anonymkode: c60b9...212

Kan man ikke? Hvordan?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan man ikke? Hvordan?

Du kjenner sammentrekninger og pulseringer i underlivet når hun kommer. Klitten blir gjerne litt hardere og en svulmet litt opp

Anonymkode: aa455...20f

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Snakk for deg selv. Jeg vil ha ut og inn, ikke pressing og stryking. 

Anonymkode: 66fa2...75b

• Liker 3
Gjest Hottentått
Skrevet

Mtp på at ho lot meg gå ned på ho tre ganger etter hverandre, så tyder vel det på noe?

Det tyder vel heller på at hun ikke kom og skulle gi deg flere forsøk☺️

Skrevet

Snakk for deg selv...

Fingrene skal ut og inn og presses lett opp mot magen. 

Å rote rundt inni der er bare ekstremt ubehagelig.

TS, som du skjønner er kvinner ulike. Du må kommunisere med de du ligger med, prøve ulike ting og kjenne og høre etter tilbakemeldingene hun gir deg ved lyd, kroppslig og ved ord.

Kanskje du er et talent, kanskje ikke, kanskje hun hadde det digg, kanskje hun faket. Ingen her vet. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...