AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #1 Skrevet 28. august 2022 Samboeren min får ubehag eller sår etter bruk av denne https://www.vuxen.no/sexleketoy/mest-for-henne/vibrator/funfactory-tiger-black-line--award-winner. Har hatt den i en god stund, men blir bare verre og verre. Noen andre som har samme problem med div leketøy? Kan det være at hun ikke tåler stoffet? Kjører for hardt? Eller rengjøringen? ( blir vasket etter bruk) Noen andre som liker denne her? Anonymkode: d55ea...136
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #2 Skrevet 28. august 2022 Mulig hun er allergisk mot materialet leketøyet er laget av? Evt glidemiddelet eller det dere vasker det med? Anonymkode: 0d51e...c59
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #3 Skrevet 28. august 2022 Bruker ikke leketøy, ønsker ikke å ødelegge meg selv. Anonymkode: 3e099...76b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #4 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bruker ikke leketøy, ønsker ikke å ødelegge meg selv. Anonymkode: 3e099...76b Så hvorfor svare på innlegget da? 🙄 du har null å komme med så bare zip it. Til TS: har dere prøvd træ utenpå en kondom for å se om det er produktet den er laget av som din partner reagerer på? hvordan reagerer hun? Svie? Kløe? Hovner opp? Rifter? Anonymkode: 21cf3...f08
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #5 Skrevet 28. august 2022 Begynn med å kutte ut hjelpemidlene, og se om problemet forsvinner. Våre sensitive kjønnsorganer er utformet for å ha kontakt med levende mennesker; ikke syntetiske stoffer, plast eller metall. Anonymkode: ccc8d...a11
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #6 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Så hvorfor svare på innlegget da? 🙄 du har null å komme med så bare zip it. Til TS: har dere prøvd træ utenpå en kondom for å se om det er produktet den er laget av som din partner reagerer på? hvordan reagerer hun? Svie? Kløe? Hovner opp? Rifter? Anonymkode: 21cf3...f08 Fordi det handlet om en kvinne som har ødelagt seg selv, vel. Hun slipper det om hun ikke bruker leketøy. Anonymkode: 3e099...76b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7 Skrevet 28. august 2022 Hun kan reagere både på materialet og rengjøringsmiddelet. Anonymkode: 95ddb...049
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #8 Skrevet 28. august 2022 Det kan være mønsteret som irriterer også. Jeg kan ikke bruke vibratorer som ser ut som ekte penis av to grunner: materialet irriterer ofte slimhinner, og mønsteret er for "stivt" ift det som er naturlig på en ekte penis. Vaskemiddel man bruker for å rengjøre kan irritere, glidemiddel om det ikke gir nok glid (blir tørr raskt og skaper friksjon), materialet det er laget av (har hun leketøy i dette materialet fra før?), den kan være for hard til hennes vagina osv. Anonymkode: 735fb...d0c 1
Snok1 Skrevet 28. august 2022 #9 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begynn med å kutte ut hjelpemidlene, og se om problemet forsvinner. Våre sensitive kjønnsorganer er utformet for å ha kontakt med levende mennesker; ikke syntetiske stoffer, plast eller metall. Anonymkode: ccc8d...a11 Våre kjønnsorganer er skapt for forplantning, ikke for seksuell lek og nytelse. Skal man holde seg til reproduktiv sex?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #10 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Begynn med å kutte ut hjelpemidlene, og se om problemet forsvinner. Våre sensitive kjønnsorganer er utformet for å ha kontakt med levende mennesker; ikke syntetiske stoffer, plast eller metall. Anonymkode: ccc8d...a11 👍🏻 Anonymkode: 3e099...76b
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #11 Skrevet 28. august 2022 Snok1 skrev (46 minutter siden): Våre kjønnsorganer er skapt for forplantning, ikke for seksuell lek og nytelse. Skal man holde seg til reproduktiv sex? Seksuell lek og nytelse er en del av forplantningsstrategien, så der tar du feil. Anonymkode: 3e099...76b
Snok1 Skrevet 28. august 2022 #12 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Seksuell lek og nytelse er en del av forplantningsstrategien, så der tar du feil. Anonymkode: 3e099...76b Man trenger ikke en strategi, men trenger bare å følge eggløsningene. Dette er noe alle pattedyr vet. Dersom man ønsker å ha sex for nytelsens skyld er leketøy for mange et naturlig supplement. Kall gjerne dette en strategi.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #13 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Samboeren min får ubehag eller sår etter bruk av denne https://www.vuxen.no/sexleketoy/mest-for-henne/vibrator/funfactory-tiger-black-line--award-winner. Har hatt den i en god stund, men blir bare verre og verre. Noen andre som har samme problem med div leketøy? Kan det være at hun ikke tåler stoffet? Kjører for hardt? Eller rengjøringen? ( blir vasket etter bruk) Noen andre som liker denne her? Anonymkode: d55ea...136 Er nok selve plasten/silikonen eller at den har mye bakterier. Kjøp noe nytt og prøv Anonymkode: e751a...c72
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #14 Skrevet 28. august 2022 Snok1 skrev (18 minutter siden): Man trenger ikke en strategi, men trenger bare å følge eggløsningene. Dette er noe alle pattedyr vet. Dersom man ønsker å ha sex for nytelsens skyld er leketøy for mange et naturlig supplement. Kall gjerne dette en strategi. Eh, nei. Kvinner har sex gjennom hele syklusen og langt etter overgangsalderen for å binde til seg en make. Strategien ligger i naturen. Det var du som nevnte den først. Anonymkode: 3e099...76b
Snok1 Skrevet 28. august 2022 #15 Skrevet 28. august 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Eh, nei. Kvinner har sex gjennom hele syklusen og langt etter overgangsalderen for å binde til seg en make. Strategien ligger i naturen. Det var du som nevnte den først. Anonymkode: 3e099...76b Siden du ikke vil forstå hva jeg mener, så gir jeg deg opp. Ha en fin kveld uten leketøy.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #16 Skrevet 28. august 2022 Snok1 skrev (12 minutter siden): Siden du ikke vil forstå hva jeg mener, så gir jeg deg opp. Ha en fin kveld uten leketøy. Hehe, jeg er her på fritiden, vet du. Men takk det samme Anonymkode: 3e099...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå