Gå til innhold

Trenger tips - strømper med ok kvalitet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor handler du helst stayups og ev strømpebukser? Brukes ofte på jobb utover, og trenger noen som er en bra deal ift utseende, kvalitet og pris. 

Har til nå kjøpt stayupsene på lindex og HM, men lurer på om det er andre, bedre steder. 

Anonymkode: 528b7...7d3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler på Marks & Spencer når jeg er i UK. Absolutt best kvalitet ifht pris, kan brukes og vasks om att og om att. Og veldig behagelig å ha på. 

Anonymkode: 9863c...cf7

Skrevet

Wolford er i en klasse for seg når det gjelder kvalitet og passform og utseende  ,ellers har oroblu og falke mye bra. Oroblu har de vel også på Cubus? Når det gjelder pris kommer der vel litt an på om en tenker på sikt eller her og nå. Jeg ville investert i wolford i klassiske strømper/ stay ups jeg vil bruke mye, men med en spesiell farge/ møster til et spesielt antrekk/ en sesong kanskje sett på oroblu. 
bruker strømper hver dag i vinterhalvåret og litt om sommeren, og kjøper bare wolford fordi jeg ikke gidder og måtte kjøpe nye hvert kvartal fordi de nupper eller rakner. Blir billigere og enklere på sikt. 

Anonymkode: f486b...029

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Wolford er i en klasse for seg når det gjelder kvalitet og passform og utseende  ,ellers har oroblu og falke mye bra. Oroblu har de vel også på Cubus? Når det gjelder pris kommer der vel litt an på om en tenker på sikt eller her og nå. Jeg ville investert i wolford i klassiske strømper/ stay ups jeg vil bruke mye, men med en spesiell farge/ møster til et spesielt antrekk/ en sesong kanskje sett på oroblu. 
bruker strømper hver dag i vinterhalvåret og litt om sommeren, og kjøper bare wolford fordi jeg ikke gidder og måtte kjøpe nye hvert kvartal fordi de nupper eller rakner. Blir billigere og enklere på sikt. 

Anonymkode: f486b...029

Takker. Tenkte å sjekke Wolford, ja. Holder silikonkanten også greit over tid/gjennom vask?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Handler på Marks & Spencer når jeg er i UK. Absolutt best kvalitet ifht pris, kan brukes og vasks om att og om att. Og veldig behagelig å ha på. 

Anonymkode: 9863c...cf7

Takk for tips! Skal til London om ikke så lenge, og skal huske å sjekke disse da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...